گوگل درایو مهاجرت از آیفون به موبایل های اندرویدی را تسهیل می کند

نقل و انتقال داده از یک موبایل به موبایل دیگر معمولاً یکی از دشوارترین مراحل تهیه دیوایسی جدید است؛ طوری که حتی با اعمال دقت فراوان هم بعضاً فایل هایی در این بین از دست می روند.

به گزارش ایسکانیوز؛ در حالی که گوگل اخیراً جدیدترین پرچمدار خود را با هدف جذب مخاطبین آیفون های اپل روانه بازار کرده، حال زمینه های لازم برای انتقال داده از سیستم عامل iOS به اندروید را فراهم می کند.

جدیدترین نسخه اپلیکیشن Google Drive برای آیفون، سیستم پشتیبان گیری پیش فرضی را ارائه می کند که در طی انجام سه مرحله کوتاه و ساده، تمام داده ها و فایل های مورد نظر کاربر را برای انتقال به سیستم عامل اندروید آماده می سازد.

در ابتدا کافی است به اپ استور مراجعه کرده و نرم افزار گوگل درایو را دانلود نمایید؛ سپس حساب کاربری رسمی گوگل خود (که درون موبایل اندرویدی نیز درج نموده اید) وارد کرده و با انتخاب گزینه BackUp مراحل پشتیبان گیری و انتقال داده آغاز می شود.

گوگل درایو به صورت خودکار تمام شماره تلفن ها، پیام ها، عکس ها و فایل های مالتی مدیا، رویدادهای تقویم و حتی موارد ذخیره شده در سرویس iCloud را به صورت پیش فرض پشتیبان گیری کرده و در دیوایس اندرویدی دانلود و همگام سازی می کند.

ناگفته نماند که زمان بارگذاری و عملیات انتقال داده از آیفون به اندروید به حجم فایل های کاربر و همینطور سرعت اینترنت بستگی دارد.

منبع : دیجیاتو

203/200

کد خبر: 713120

وب گردی

وب گردی