تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی رودهن

مراسم گرامیداشت هفته پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با حضور جمعی از مسئولان ،استادان ودانشجویان برگزارواز پژوهشگران برتر این واحد دانشگاهی تجلیل شد.

به گزارش ایسکانیور؛مالک میرهاشمی ضمن تبریک به استادانودانشجویان خطاب به دانشگاهیان و پژوهشگران، خواستار توجه بیش از پیش به پژوهش شد و خاطرنشان کرد: «مسئولیت در قبال علم و فرهنگ این مرز و بوم را جدی بگیرید.»


وی گرامیداشت هفته پژوهش و برگزاری مراسم اینچنین را فرصتی مغتنم برای یادآوری این نکته دانست و گفت:«پژوهیدن و تحقیق کردن یک امر نمایشی نیست، بلکه باید در وجود آدمی استحاله ایجاد شود؛ چراکه این امر فرایندی است که باید در این مسیر همواره بیاموزیم و گام برداریم.»


معاون پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با ارائه گزارشی از عملکرد معاونت پژوهش و فن آوریواحد در یک سال اخیر و بیان اهم فعالیت های پژوهشی صورت گرفته در این واحد دانشگاهیدر راستای ارتقای کیفیت پژوهش و پیوند هر چه بیشتر صنعت با دانشگاه، از همکاری مسئولان و همکاران واحد رودهن در برگزاری هرچه مطلوب تر برنامه های هفته پژوهش قدردانی کرد.


میرهاشمی به موضوع رساله های و پایان نامه هایدانشجویان تحصیلات تکمیلی و لزوم دقت در اجرای فرایند اخذ تا دفاع اشاره کرد و در پایان، با تشریح وضعیت طرح های پژوهشی برون دانشگاهی و مشترک از اساتید دعوت شد تا در این زمینه ها همکاری و تعامل بیشتری با معاونت پژوهش و فناوری واحدداشته باشند.

رسالتعمده دانشگاه آزاد اسلامی حمایت تخصصی از ایده های پژوهشی است

حامد افشاری مدیرکل تجاری سازی و اشتغال فناوری پژوهشگاه مرکزی دانشگاه به عنوانسخنران مراسم مطالب مهمی درباره تبدیل ایده به محصول، کارآفرینی و استقرار واحدهاو شرکت های دانش بنیان در مراکز رشد ایراد فرمودند و رسالت مراکز رشد دانشگاه راحمایت از شرکت ها تا رسیدن به محصول عنوان کرد.

مدیرکل مرکز رشد واحدهای فناور واحد رودهن گفت:رسالت عمده پژوهشگاه مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی که به تازگی تاسیس شده است حمایت تخصصی از ایده های پژوهشی است.

درپایان از پژوهشگران برتر و شرکت های فناور برتر دانش بنیان و اعضای باشگاه پژوهشگران جوان تقدیر شد. در این برنامه از محصولات دو شرکت برتر فناور

واحد نیز رونمایی شد.

اسامیپژوهشگران برتر دانشکده ها:مینا مجتبایی- دانشکده روان شناسیمریم فراهانی- دانشکده کشاورزی و محیط زیست زهرا علم- دانشکده علوم تربیتی و مشاوره شهین اوجاق علیزاده- دانشکده زبان و ادبیات فارسی و زبان های خارجه محسن نازک تبار- دانشکده فنی- مهندسیعلی ملک پور- دانشکده علوم اجتماعی

اسامی پژوهشگر برتر باشگاه پژوهشگران جوان سعید یزدی راوندی،احمد عسگر نجفی

تیمدومینو (آقایان آرمان آقا رفیعی، احسان رازگردانی، مجتبی دارابی، سهیل لطفی، رضا ربیعی، امیر هادی و سیناکاووسی)

برگزاری یک کارگاه هفت جلسه سخنرانی و برگزاری یک نمایشگاه دستاوردهای دانشجویی از جمله اقدامات صورتگرفته به همت معاونت پژوهش و فن آوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن طی هفته پژوهش در این واحد دانشگاهی است.

تیمشماره 9(آقایان آرمین ابوالحسنی، حمیدرضا زائری، پیام دوستدار، حمد فلاحتی و یاسین جلال)

تیمشماره 12(آقایان احمد عباس زاده، هادی داود آبادی، احسان سلیمانی فرد، بهراد صفی یاری ، خانم ها ساحل صفرخانی، زهرا خانی و زهرا حیدری)در پایان از کلیه همکاران و استادان تشکر و قدردانی شد.

203/200

کد خبر: 713130

وب گردی

وب گردی