دکتر میرزاده: دانشگاه های جهان اسلام مطالعه، تعمق و تدبر علمی در ابعاد شخصیت اخلاقی پیامبر اعظم(ص) را در دستور کار قرار دهند

یکصد و هشتاد و هفتمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر حمید میرزاده و با حضور سایر اعضا برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر میرزاده در این جلسه با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و ایام ولادت با سعادت حضرت رسول (ص) به همه مسلمانان جهان و بویژه خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: در سوره مبارکه قلم خداوند پیغمبرش را این گونه می ستاید : وَ إِنَّک لَعَلی خُلُقٍ عَظِیمٍ؛ توای پیامبر دارای اخلاق بزرگی هستی. و این نشان می دهد پیامبر ما پیامبر اخلاق بوده است.

وی با ابراز امیدواری برای گسترش و بسط اخلاق نبوی و اسلامی در سراسر کشور یکی از رسالت های دانشگاه های جهان اسلام را مطالعه، تعمق و تدبر علمی در ابعاد شخصیت اخلاقی پیامبر اعظم (ص)دانست.

دکتر میرزاده با قرائت قطعاتی از مسمط 300 بیتی ادیب الممالک فراهانی در وصف مقام حضرت محمد (ص)، گفت: ستایش و بزرگداشت پیامبر رحمت ما باید با ادبیات فاخر و شایسته صورت گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه مدیران دانشگاه به هیچ عنوان نباید از دفاع از حقوق حقه دانشگاه آزاد اسلامی کوتاه آیند، گفت: اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی باید به میدان آمده و در مواردی که سیاسی کاری و هجمه ناجوانمردانه علیه دانشگاه صورت می گیرد از این دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی حمایت کنند.

در ادامه جلسه دکتر احسانی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه و صورتجلسه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان تامین اجتماعی با موضوع حل مشکلات بیمه تامین اجتماعی کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه، گفت: این تفاهم نامه راهگشا با سازمان تامین اجتماعی منعقد شد و امنیت خاطر و امنیت شغلی کارکنان واعضای هیات علمی دانشگاه را تامین می کند.

دکتر میرزاده با تشکر از دکتر احسانی، مهندس ابریشمی نیا و دکتر رهنمای رودپشتی ابراز امیدواری کرد این همت سازمان مرکزی در پیگیری حقوق کارکنان ادامه داشته باشد.

در این جلسه بنا به پیشنهاد دکتر میرزاده و با همت معاونت عمران مقرر شد سازمان سما و دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه محروم دوشنبه چاه سرباز استان سیستان و بلوچستان اقدام به تاسیس مدرسه کند.

همچنین گزارش مهندس هاشمی در خصوص مراحل اتمام ساختمان جدید سازمان مرکزی دانشگاه ارائه شد که نظر به کیفیت بالا و سرعت در ساخت و اتمام این بنا از معاونت عمران و همکاران ایشان قدردانی شد.

200

کد خبر: 713135

وب گردی

وب گردی