رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه:  باید همچون گذشته با اعتماد به جوانان شاهد رشد چشمگیر جوانان در زمینه فعالیت‌های بشر دوستانه  باشیم‎

نشست مشترک هم اندیشی ۷۰ تن از دبیران کانون‌های دانشجویی و جوانان پیشکسوت هلال احمر استان آذربایجان غربی با حضور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه و سرپرست جمعیت هلال احمر این استان به میزبانی کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در سالن اجلاس این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در خصوص فعالیت دانشگاه‌ها و آماده بودن این بستر جهت فعالیت‌های جمعیت هلال احمر گفت: ما با اعتماد به قشر جوان دیروز و انقلابی نتیجه آن را نیز گرفتیم، امروز هم باید این اعتماد سازی و این تفکر در جامعه ایجاد شده و شاهد رشد چشمگیر جوانان در زمینه فعالیت‌های بشر دوستانه و اجتماعی باشیم.
جوانپور فعالیت جوانان در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و نوع دوستی را حائز اهمیت دانست و گفت: کانون دانشجویی هلال احمر این واحد توانسته با برنامه ریزی و استفاده از جوانان مشتاق در امور خیر خواهانه و بشر دوستی به زیبایی ظاهر شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی ضمن اشاره به تاثیر مهم دبیران کانون‌های دانشجویی و جوانان در ترویج فرهنگ بشر دوستی، حضور آنان در جمعیت هلال احمر را امید بخش دانست و افزود: ‌ اعضاء جوانان با مشارکت در تمامی سطوح فعالیتی سازمان جوانان اعم از عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، امدادی، بشردوستی و عام المنفعه می‌توانند توان خود را اثبات و به عرصه اجتماعی ورود پیدا کنند.

محمودی در ادامه تصریح کرد: ‌ با اعتماد به جوانان در تمامی عرصه‌ها به قطع جواب مثبتی خواهیم گرفت، وی رویکرد جدید این جمعیت را به این شکل عنوان کرد و از جوانان خواست پیشنهادات و ایده‌های خود را در قالب پروژه ارائه کنند.

در ادامه این نشست نیز کلیه دبیران کنونی جوانان و دانشجویی به همراه دبیران پیشکسوت نظرات و ایده‌های خود را در تمامی زمینه‌های این سازمان مطرح، بحث و تبادل نظر شد و مبنی بر این این شد دبیران ایده‌های مطرح کرده خود را در قالب پروژه ارائه کرده تا بررسی و طرح‌های بر‌تر اجرا شوند.

در پایان این نشست، با حضور کلیه مسئولان و دبیران کانون‌های دانشجویی دانشگاه‌های سطح استان آذربایجان غربی در یادمان شهدای دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه بر مقام شامخ آن کبوتران سفر کرده ادای احترام کردند و با عطر افشانی، اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و با آرمان‌های شهدا و امام راحل تجدید میثاق کردند.

203/200

کد خبر: 713137

وب گردی

وب گردی