بیستمین همایش تزیاری و ششمین سمپوزیوم تخصصی گروه صنایع غذایی برگزار شد

بیستمین همایش تزیاری و ششمین سمپوزیوم تخصصی گروه صنایع غذایی همزمان با فرا رسیدن هفته پژوهش و فناوری در واحد علوم دارویی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، بیستمین همایش تزیاری و ششمین سمپوزیوم تخصصی گروه صنایع غذایی با هدف آشنایی دانشجویان ارشد و دکترای صنایع غذایی با موضوعات تحقیقاتی در واحد علوم دارویی برگزار شد.

به همت معاونت پژوهش و فناوری واحد، صبح امروز بیستمین همایش تزیاری و ششمین سمپوزیوم تخصصی گروه صنایع غذایی با حضور هیات رئیسه، اساتید گروه علوم و صنایع غذایی دانشکده داروسازی، جمعی از مدیران، متخصصان و کارشناسان صنعت غذا در سالن آمفی تئاتر دکتر شایورد برگزار شد.

مهندس پریسا زیارتی، مدیر گروه علوم و صنایع غذایی و دبیر برگزاری این سمپوزیوم با اشاره به اهداف این همایش گفت : هدف از برگزاری این سمپوزیوم آشنایی دانشجویان ارشد و دکترای صنایع غذایی با موضوعات تحقیقاتی است که با حضور اساتید مربوط در این حوزه برگزار می شود.

دبیر ششمین سمپوزیوم تخصصی گروه صنایع غذایی و بیستمین همایش تزیاری افزود: دانشجویان دانشگاه آزاد در زمینه ارتباط با صنعت و موضوعات مرتبط با پایان نامه خود می توانند از حضور این اساتید استفاده کنند. در این همایش جدیدترین مقالات تحقیقاتی و مشکلات صنعت غذا مطرح شد تا زمینه ای برای دانشجویان فراهم شود و بتوانند با توجه به پروژه های تحقیقاتی خود مشکلات صنعت غذا را تا حدودی برطرف کنند.

مهندس زیارتی با اشاره به راهکارهایی در زمینه بهبود کیفیت صنعت غذایی افزود: در این زمینه بهتر است تعامل صنعت غذا و دانشگاه ها بیشتر شود تا بتوان از مشکلات صنعت آگاهی پیدا کرد و در قالب پروژه های تحقیقاتی به مرحله اجرا رساند تا بتوانیم در بهبود صنعت غذا تاثیر بیشتری داشته باشیم.

خاطر نشان می شود، در این برنامه مهمانان و اساتید حوزه صنایع غذا و موسسات عالی از جمله سازمان پژوهش علمی صنعتی ایران، سازمان ملی استاندارد ، اداره کنترل سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کارخانه های معتبر ایران مانند میهن ، پگاه، روغن بهشهر، هلدینگ زر و مراکز مختلف دیگر و اساتید انیستیتو تحقیقات تغذیه ای، صنایع غذایی کشور و دانشگاه شهید بهشتی و... نیز حضور داشتند.

200

کد خبر: 713147

وب گردی

وب گردی