برگزاری همایش هفته پژوهش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار

به مناسبت هفته پژوهش مراسمی با حضور اساتید،کارکنان و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این همایش دکتر فدایی رئیس واحد ضمن تبریک هفته پژوهش با بر شمردن اهمیت پژوهش در دانشگاهها افزود:دانشگاه بر حسب وظیفه و مسئولیت خطیری که در جامعه برعهده دارد یک بخش عمده از وظایفش پژوهش است،که نمی توان پژوهش را از دانشگاه جدا کردو دانشگاه را بدون پژوهش در نظر گرفت.

وی در ادامه گفت:در اهمیت بخش پژوهش در کشور و در کشور های توسعه یافته و در حال توسعه بر اساس میزان تحقیق و پژوهش در نظر می گیرند.

رئیس واحد رودبار گفت:جهت کار بردی کردن علم،ما بایدزمینه های لازم در حوزه پژوهش را بستر سازی کنیم و دانشگاه آزاد در این خصوص آمادگی کامل در تحقیقات کاربردی و برآوردن مطالبات دانش پژوهان را در عرصه واژه تکنولوژی و تبدیل آن به عمل فراهم می کند.

دکتر مهدی فدایی افزود:با باور کردن به بحث پژوهش می توان کارهای بزرگ را تجربه و عملیاتی کرد،کما اینکه دانشمندان ما در عمل به تکنولوژی روز دنیا، به پیشرفت های زیادی در زمینه های مختلف علمی دست یافته اند.

او گفت:با برگزاری کارگاهها و سخنرانیها ی عملی ،که منجر به ایجاد بنگاههای علم به بدنه اقتصادی در جامعه می گردد استقبال می کنیم و آنرا مختص به هفته پژوهش نمی دانیم.سپس از پژوهشگران برتر واحد دکتر نیما شکوری و دکتر علی هوشمند با اهداءلوح تقدیر و جوایز قدردانی بعمل آمد.

200

کد خبر: 713155

وب گردی

وب گردی