آئین تجلیل از پژوهشگران برتر و حامیان پژوهشگران واحد قائم شهر برگزار شد

آئین تجلیل از پژوهشگران برتر و حامیان پژوهشگران با حضور ابراهیمیان سرپرست واحد قائم شهر ،اساتید ،کارکنان و دانشجویان در تالار شهدا دانشکده علوم انسانی واحد قائم شهر برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر سید حسین ابراهیمیان سرپرست واحد قائم شهر با اشاره به این نکته که تحقیق و پژوهش در فرهنگ اسلامی و بینش دینی ما از یک جایگاه ویژه ای برخوردار است سخنان خود را با چند حدیث از معصومین (ع) در این مورد آغاز کرد.

وی تحقیق و پژوهش را از با فضیلت ترین عبادتها از منظر امام علی (ع) دانست و گفت: ایشان فرمودند: هیچ عبادتی دراسلام برتر وبالاتر از تحقیق و پژوهش نیست . همچنین رسول اکرم (ص) در حدیثی دیگر فرمودند: اگر دانشجو و استادی فقط یک برگ تحقیق از خود به جای بگذارد همین یک برگ نمی گذارد در آن دنیا دچار عقوبت الهی شود.

وی با بیان این نکته که دین اسلام بر مبنای تحقیق ،علم و پژوهش است خطاب به پژوهشگران گفت: قدر و منزلت خود را بیشتر بشناسید و بدانید وقتی تحقیق و مطالعه می کنید در واقع با فضیلت ترین عبادت را انجام می دهید.

سرپرست واحد قائم شهر یکی از بهترین نوع درمان را کتاب درمانی دانست و گفت: امام علی (ع) فرمودند: اگر دچار بیماری و اختلالات درونی شدید خود را با کتاب درمان کنید.

زنده کردن روحیه تحقیق و پژوهش ، فعال تر شدن اساتید در امر پژوهش، حضور در کنفرانسهای علمی – پژوهشی، شرکت در دوره های روش شناسی تحقیق و همکاری در آماده کردن مجلات علمی- پژوهشی از انتظارات ابراهیمیان به اساتید بود.

در پایان از دکتر علی شکوهی راد، دکتر شعبان صدقی، دکتر سید جعفر موسوی، دکتر حمید رضا مبصر، دتر محمد رضوانی و دکتر مسعود هدایتی فرد بعنوان اساتید برترپژوهشی و از سید پرهام بخشیان، فریده یوسفی و سعدی مشهدبانی بعنوان دانشجوی پژوهشگر برتر تجلیل به عمل آمد و مقاله فاطمه ملک پور، امید جهانیان و حسین حسین زاده به عنوان مقاله برتر انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت.

200

کد خبر: 713163

وب گردی

وب گردی