غرفه جدیدترین دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی واحد علوم و تحقیقات رونمایی شد

به مناسبت هفته پژوهش و فناوری، غرفه جدیدترین دستاوردهای پژوهشی و تحقیقاتی اساتید و دانشجویان واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در محل نمایشگاه دائمی بین المللی تهران از امروز تا ۲۸ آذر ماه جاری برپا خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز، دستاوردهای علمی و پژوهشی این واحد در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی که با شعار "پژوهش تقاضامحور و تجاری‌سازی فناوری؛ زیربنای اقتصاد مقاومتی" فعالیت خود را آغاز کرده است در معرض بازدید عموم قرار گرفت.

براساس این گزارش در این نمایشگاه پژوهشی اساتید و دانشجویان واحد علوم و تحقیقات از آخرین و جدیدترین فعالیت های تحقیقاتی و مبتکرانه خود رونمایی کردند.

در غرفه پژوهش واحد علوم و تحقیقات دستاوردهایی از جمله دستگاه های اسمارت ماشین، کرمانیا، ربات جنگجو، مکمل خوراکی جلبکی، ماده بیهوش‌کننده گیاهی ماهیان، هواپیمای بدون سرنشین طرلان، طراحی و ساخت کوادراتور، وزن ۵/۱ کیلوگرم، طراحی و ساخت کوادراتور، وزن ۵/۲ کیلوگرم، دستگاه فعال‌سازی نساجی، دستگاه سنجش آلودگی‌های محیطی با ثبت و کنترل از راه دور، پنجه رباتیک، روبات نقاش ساختمان، تولید مواد پایه داروهای پنتوپرازول، تولید ماده پایه داروی زولدرونیک اسید، دست مصنوعی با کنترل صوتی، دستگاه جوانه زن توسط پلاسما و مجموعه ربات های آبزیان در معرض دید عموم قرار گرفته است.

200

کد خبر: 713169

وب گردی

وب گردی