رییس مجلس سالروز میلاد پیامبر(ص) را به همتایان خود در کشورهای اسلامی تبریک گفت

لاریجانی در پیامی به روسای مجالس کشورهای اسلامی، میلاد پیامبر اکرم (ص) را تبریک گفت و بر تعامل موثر و نزدیک نخبگان و اندیشمندان و پارلمان‌های کشورهای اسلامی تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و ما ارسلناک الا رحمه للعالمین (انبیاء آیه 107)

السلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

بسیار خرسندم، زادروز خجسته و سرشار از الطاف و برکات پیامبر عظیم‌الشأن خداوند حضرت محمد بن عبدالله (صلی الله علیه و آله وسلم) منادی پاکی، ایمان و کرامت انسانی که همواره شمیم عطرش در سطر سطر کتاب آسمانی مصور است را به جنابعالی و نمایندگان محترم پارلمان صمیمانه تبریک و تهنیت گویم.

عالیجناب؛

در شرایط کنونی که سایه پلید نفاق و تکفیر زخم‌های عمیق و دردناکی بر پیکره امت اسلامی وارد ساخته و آتش فتنه بدخواهان فضا را گرفته است عمیقا باور دارم؛ تنها در پرتو عمل به آموزه‌ها و معارف ناب و متعالی اسلام و سنت نبوی و قرآن کریم می‌توان به سرمنزل صلاح و رستگاری رسید.

در این راستا معتقدم همکاری، تعامل موثر و نزدیک نخبگان و اندیشمندان و پارلمان‌های کشورهای اسلامی، امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است. مجلس شورای اسلامی ایران برای نیل به راهبردهای مشترک و به فعلیت رساندن اهداف عالیه امت اسلامی برخود فرض می‌داند، حداکثر مساعی جمیله را در همکاری مستمر با جنابعالی و سایر روسای پارلمان‌های کشورهای اسلامی به کار گیرد.

فرصت را مغتنم شمرده ضمن تقدیم مجدد صمیمانه‌ترین تبریکات، سربلندی و عزت روزافزون امت اسلامی و سعادت و بهروزی اعضای محترم پارلمان، دولت و ملت آن کشور را از خداوند متعال مسئلت دارم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران

303

کد خبر: 713222

وب گردی

وب گردی