الکامپ 22، محل عرضه انواع خدمات بخش فناوری اطلاعات

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک و کامپیوتر ایران (ایران الکامپ 2016) به عنوان بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات کشور، از امروز (پنجشنبه) به مدت چهار روز آغاز به کار کرد.

به گزارش ایسکانیوز، بیست و دومین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ 2016) با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، محمودواعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی و ناصر علی سعادت رییس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.
نمایشگاه الکامپ امسال در فضایی بالغ بر 25 هزار متر مربع و با حضور نزدیک به 600 شرکت داخلی، خارجی، استارتاپ و دستگاه دولتی برگزار می‌شود.
در الکامپ 22 برای دومین سال پیاپی، سالن ویژه‌ای با عنوان «الکام‌استارز» برای استارتاپ‌ها تدارک دیده شده است و بازدیدکنندگان، شتاب دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران می‌توانند با حضور در سالن 18، طرح‌ها و ایده‌های جوانان کشور را مورد ارزیابی قرار دهند. همچنین قرار است استارتاپ‌های برتری که ایده‌شان قابلیت صادرات دارد، به رایگان به «نمایشگاه سبیت» اعزام شوند.
همچنین برای نخستین بار با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، بخش ویژه بازی‌سازان و ناشران صنعت گیم با عنوان «الکام‌گیمز» در الکامپ برپا می‌شود.
از سوی دیگر، دولت با تمام توان خود در نمایشگاه امسال حضور یافته است و قصد دارد دستاوردهای خود در حوزه شبکه ملی اطلاعات و دولت الکترونیکی را در الکامپ معرفی کند. همچنین فضایی برای برپایی پاویون استان‌ها در نظر گرفته شده است.
از دیگر نکات نمایشگاه امسال حضور سه کشور خارجی در قالب پاویون است. نزدیک به 50 شرکت خارجی به طور مستقیم و در قالب پاویون کشورهای چین، کره‌جنوبی و تایوان در الکامپ حضور خواهند داشت.
امروز بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات یکی از اصلی ترین بخش ها برای توسعه پایدار محسوب می شود؛ بخش پست در این میان نقش ویژه ای در افزایش رشد اقتصادی، تحقق اقتصاد مقاومتی و رشد اشتغال دارد؛ امروزه خدمات پست بین الملل نقش مهمی بر عهده دارد.
یکی از شرکت هایی که در نمایشگاه الکامپ امسال خدمات خود را در معرض نمایش گذاشته، پست بین الملل پی.دی.ای است که انواع مرسوله ها را در سطح بین الملل جابه جا می کند.
پست مذکور در زمینه ترخیص انواع کالاها و خدمات گمرکی نیز فعالیت دارد؛ پست مذکور امسال با حضور در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ خدمات خود را معرفی کرده است.
پی.دی.ای یک شرکت پستی حمل و نقل بین المللی است که در سال 1395 در راستای شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» ضمن افتتاح چندین دفتر در نقاط مختلف دنیا و ایران، ارائه خدمات ارسال بسته های پستی کوچک و بزرگ به تمام نقاط دنیا، ارائه خدمات گمرکی، سفارش آنلاین از سایت های خارجی و سایر خدمات پستی بین المللی را توسعه داد.
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ از 25 تا 28 آذرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شده و ساعت بازدید آن 9 تا 17 است.

602

کد خبر: 713261

وب گردی

وب گردی