جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت  در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برگزار شد

همزمان با خجسته میلاد باسعادت پیامبرگرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع)و گرامیداشت هفته وحدت مراسم جشنی با حضور دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت درسالن حافظ این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دراین جشن باشکوه که به همت کانون قرآن و عترت و کانون های دانشجویی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت برگزار شد، دکتر سید حبیب اله ابراهیمی معاون دانشجوی و فرهنگی این دانشگاه در سخنانی به اهمیت و ضرورت اخلاق اشاره کرد و گفت: ضرورت و شرط اصلی مسلمانی پایبندی به اخلاقیات است. وی در ادامه به بیان دو حدیث از رسول اکرم(ص) پرداخت و افزود: حضرت محمد (ص) می فرمایند ، بکار گیری عقل و تدبیر در امور زندگی شخصی، خانوادگی و اجتماعی لازم و ضروری است و همچنین می فرمایند، سلاح انسان مومن و مسلمان علم و دانش است.

حجه الاسلام رسول ساجدی از اساتید حوزه، طی سخنانی ضمن تبریک میلاد پر برکت حضرت محمد (ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) بنیانگذار مذهب تشیع، با اشاره به ابعاد شخصیت وجودی پیامبر عظیم الشان اسلام ، پیرامون زندگی آن حضرت مطالبی را بیان داشت.

این مراسم با اجرای برنامه های شاد و متنوع از جمله موسیقی سنتی، اجرای گروه سرود فریاد بیصدا، مولود خوانی توسط مهدی نظری مداح اهل بیت عصمت و طهارت و اجرای مسابقه حضوری همراه بود.

200

کد خبر: 713328

وب گردی

وب گردی