کاربران مک بوک پرو از بهبود عملکرد باتری پس از آپدیت جدید macOS می گویند

یکی از مشکلات مک بوک پروهای جدید اپل، عمر باتری مشکل ساز آن بود. کاربرانی که هزاران دلار بابت خرید مک بوک پروهای جدید اپل هزینه صرف کرده بودند از عمر باتری 3 الی 6 ساعته لپ تاپ خود به هیچ وجه رضایت نداشتند.

به گزارش ایسکانیوز، این ها همه در حالی است که اپل می گوید عمر باتری دستگاه 10 ساعت بوده و نگرانی از این بابت نباید وجود داشته باشد. با این حال، گویا بسیاری از کاربران پس از نصب آپدیت macOS 10.12.2 مشکل شان برطرف شده.

بر اساس گزارش های منتشر شده توسط کاربران، پس از انتشار این آپدیت، عملکرد باتری بهبود یافته. کاربری به نام lobo1978 در فروم MacRumors نوشته که پس از این آپدیت، زمان استفاده اش از دستگاه به همان 9 الی 10 ساعت سابق رسیده.

کاربری دیگر نیز می گوید با روشنایی 70 الی 75 درصدی، حدودا 10 ساعت می تواند از لپ تاپ استفاده کند در حالی که پیش از آپدیت با روشنایی 60 الی 60 درصدی، این زمان بین 7 الی 9 ساعت بود.

با این حال، در آپدیت جدید، اپل ویژگی «زمان باقیمانده» عمر باتری را از استتوس بار حذف کرده چرا که این زمان با توجه به مشکل ایجاد شده، برای هر شخصی متفاوت بوده است. بنابراین معلوم نیست که آیا واقعا بهبودی در عملکرد باتری ها ایجاد شده یا صرفا از لحاظ روانی، حذف این ویژگی سبب شده تا کاربران به دنبال چک کردن مداوم ساعت نباشند. باید بیشتر منتظر ماند تا پاسخ رسمی اپل و البته واکنش های سراسری کاربران را شنید.

200

کد خبر: 713337

وب گردی

وب گردی