پرینتر سه بعدی دستاورد نوین مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

دانشجوی کارشناسی الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: ساخت و طراحی پرینتر سه بعدی در مرکز رشد دانشگاه آزاد قزوین نخستین دستاورد نوینی است که در هفدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناورانه عرضه شده است.

ناظمی در معرفی دستاوردهای نوین به ایسکانیوز گفت: پرینتر سه بعدی این قابلیت را دارد تا پلاستیک ذوب شده را شکل دهد.کاربرد صنعتی این دستگاه برای افراد خلاقی است که با مدل سازی کار می کنند و مدل اولیه طرح صنعتی را می سازند.

وی افزود: این طرح برای مهندسینی که به لحاظ اقتصادی در پی بهینه سازی هستند کاربردی است.از این رو تلاش کردیم تا به تولیدات دست پیدا کرده و قیمت این دستگاه را پایین بیاوریم.

دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در ادامه بیان کرد: طراحی و ساخت صفر تا صد دستگاه پرینتر سه بعدی در مرکز رشد دانشگاه آزاد قزوین صورت گرفته است و توانستیم با کمترین قیمت این دستگاه را به بازار عرضه کنیم.البته امید است با حمایت و سرمایه گذاری بتوانیم این محصول را به تولید انبوه برسانیم.

وی خاطر نشان کرد:این دستگاه تا کنون بازخورد و کیفیت مناسبی داشته است اما بحث بازاریابی و سرمایه گذاری دو مشکل عمده است و با حل این دو مشکل امیدواریم بتوانیم به تولید انبوه دست پیدا کنیم.

200

کد خبر: 713410

وب گردی

وب گردی