افتتاحیه دومین مرحله مسابقات بدمینتون جام میش مرغ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان

افتتاحیه دومین مرحله مسابقات رنکینگ بدمینتون رده سنی جوانان پسر کشور جام میش مرغ به میزبانی شهرستان بوکان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دومین مرحله مسابقه های رنکینگ بدمینتون رده سنی جوانان پسر کشور جام میش مرغ به میزبانی شهرستان بوکان امروز جمعه 26 آذرماه 95 در سالن ورزشی شهید مطهری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان برگزار شد

اسعد مردانی رئیس هیات بدمینتون شهرستان بوکان گفت: در این دوره از مسابقات 78 ورزشکار از استان های کرمانشاه، سمنان، زنجان، لرستان، آذربایجان غربی و شرقی، اصفهان، اردبیل، مرکزی، فارس، تهران، خراسان شمالی، کردستان، سیستان و بلوچستان، توابع تهران، قم، قزوین، خراسان رضوی و مازندران شرکت دارند.

مردانی با اشاره به اینکه مسابقات به 2صورت انفرادی و 2نفره برگزار می شود و اضافه کرد: در این پیکارها 54 بازیکن در بخش یک نفره مسابقات و 12 تیم در قسمت 2نفره حضور دارند.

وی اظهار کرد: نماد فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی پرنده نادر و در حال انقراض میش مرغ انتخاب شده و آخرین زیستگاه این پرنده نیز در شمال غرب کشور در شهرستان بوکان است بر این اساس حکم و مدال برگزیدگان این دوره از مسابقات برای دومین سال پیاپی با نماد و تصویر میش مرغ حک و تحویل نفرات برتر می شود.

200

کد خبر: 713528

وب گردی

وب گردی