تصادف مرگبار پراید با عابر پیاده

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از مرگ عابر پیاده در پی تصادف با سواری پراید در شرق تهران خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایسنا سرگرد شریفی در این‌باره گفت: در ساعات پایانی شب گذشته یک‌دستگاه سواری پراید در حال حرکت در مسیر شرق به غرب بزرگراه زین‌الدین بود که در محدوده خیابان سراج با عابر پیاده که ناگهان وارد بزرگراه شده بود، برخورد کرد.

وی با بیان اینکه در پی این حادثه عوامل پلیس راهور و عوامل امدادی در محل حاضر شدند، ادامه داد: با بررسی علائم حیاتی فرد حادثه دیده مشخص شد که وی به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

شریفی با بیان اینکه با توجه به ساعت وقوع این حادثه مشکل ترافیکی در محل ایجاد نشد، اظهار کرد: بنا به گفته راننده پراید عابر پیاده که احتمالا کارتن خواب بوده است، ناگهان وارد بزرگراه شده است.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است، افزود: توصیه همیشگی پلیس به رانندگان این است که توجه کافی به مسیر مقابل خود داشته باشند و عابران پیاده نیز از محل‌های مجاز برای عبور از عرض بزرگراه استفاده کنند.

700700

کد خبر: 713568

وب گردی

وب گردی