کمپانی GM تست های خیابانی خودروی بدون راننده اش را در ایالت میشیگان آغاز کرد

کرد، کمپانی GM به عنوان اولین خودروساز فرصت را مغتنم شمرد و خودروی بدون راننده خود با نام «Bolts» را به جاده های این ایالت فرستاد.به محض آن که قوانین تازه وضع شده در ایالت میشیگان در کشور آمریکا اجازه تردد خودروهای بدون راننده آزمایشی را صادر

به گزارش ایسکانیوز، اتومبیل خودران کمپانی GM، که با همکاری شبکه اشتراک خودروی Lyft توسعه یافته، مراحل تست جاده ای خود را از سال ۲۰۱۶ آغاز کرده و تا کنون جاده های آریزونا و کالیفرنیا را درنوردیده است.

دیگر خودروسازان آمریکایی نیز مدت هاست که به این موج پیوسته اند و نام هایی مثل فورد و کرایسلر در حال توسعه خودروهای بی نیاز از راننده هستند. بنابراین شکی وجود ندارد که خودروهای این کمپانی ها نیز به زودی به شهر دیترویت به عنوان مرکز ایالت میشیگان و خانه کمپانی های خودروساز آمریکایی وارد خواهند شد.

اتوموبیل های خودران هنوز راه زیادی تا همه گیر شدن دارند. موانع اصلی، هم به بخش فنی و هوش مصنوعی خودروهای مذکور مربوط می شود، هم به نبود بسترهای قانونی و فنی لازم در جاده ها.

علاوه بر این ها، هنوز اعتماد عمومی به چنین تکنولوژی هایی به قدر کافی ایجاد نشده، بنابراین فرصت لازم است تا مردم بتوانند با اطمینان خاطر سوار بر این وسایل نقلیه هوشمند شوند.

200

منبع: دیجیاتو

کد خبر: 713637

وب گردی

وب گردی