ساخت زورخانه در شهرستان ها، نیازمند حمایت است/ تجلیل از استاندار

رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای استان اردبیل گفت: برای ساخت زورخانه در اردبیل و شهرستان های استان نیازمند حمایت هستیم.

به گزارش ایسکانیوز؛ محمد شهبازعلیزاده در مراسم شب میلاد حضرت پیامبر(ص) و امام جعفر صادق (ع) در زورخانه ذوالفقار اردبیل با اعلام این مطلب افزود: با توجه به استقبال مردم از این رشته ورزشی، زورخانه های فعلی جوابگوی نیازها نیست و باید به فکر ساخت زورخانه های جدید باشیم.

وی با بیان اینکه در شهر اردبیل، ۳ زورخانه وجود دارد، تصریح کرد: باید برای ساخت زورخانه های جدید در مناطق مختلف شهر اقدام و برنامه ریزی کنیم که برای این کار باید نهادهای مختلفی یاریگر هیات پهلوانی و زورخانه ای استان اردبیل شوند.

رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای استان اردبیل با اشاره به اینکه در شهرستان های استان هم نیازمند ساخت زورخانه هستیم، اظهار کرد: تلاش ما بر این است که برای ترویج فرهنگ پهلوانی و زورخانه ای در استان گام های موثری داریم که تامین سخت افزار و زورخانه در این زمینه مثمر ثمر است.

شهبازعلیزاده با بیان اینکه هیات پهلوانی و زورخانه ای در کنار فعالیت های ورزشی، در زمینه فرهنگی هم فعالیت می کند، تصریح کرد: تقریبا در اکثر روزهای ملی و مذهبی، برنامه هایی در زورخانه های استان اجرا می شود.

در پایان این مراسم با اهدای هدیه ای از مجید خدابخش استاندار اردبیل بخاطر حمایت هایش از رشته پهلوانی و زورخانه ای تجلیل شد.

کد خبر: 713653

وب گردی

وب گردی