برگزاری یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحدکنگاور

یادواره شهدای دانشجو شهرستان کنگاوردر دانشگاه آزاد اسلامی واحدکنگاور برگزار شد.

به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحدکنگاور یادواره هفت شهید دانشجوی شهرستان کنگاور در سالن آمفی تاتر شهیدکتابی برگزارشد. در ابتدای این مراسم علی اصغر طاهرآبادی رییس واحدکنگاور گفت: هدف برگزاری این یادواره بزرگداشت مقام شهداء و یادآوری راه و منش و شیوه زندگی آن بزرگان است.

طاهرآبادی افزود: «زنده نگهداشتن یادشهداء مقدمه ایی است برای اینکه راه و روش زندگی اسلامی و انقلابی ادامه پیداکند» و ادامه داد: «اگر به مرور زمان شهدا فراموش شوند و ارزش های انقلاب و شهدا در ذهن ها کمرنگ گردد ممکن است ارزش های دیگری جای آنها را بگیرد و مسیر به انحراف کشیده شود».

سپس سردار عبداله ویسی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس گفت: «شهدا به آنچه هدفشان بود یعنی رضایت خدا و ادای دین به انقلاب اسلامی عمل کردند و امروز نوبت ما است که راه این شهدا را ادامه دهیم».

ویسی افزود: «امروز و به برکت همین خون شهدا است که انقلاب اسلامی در سایه ولایت و رهبری با اقتدار و عزت در جهان به سوی پیشرفت و تعالی گام بر می دارد».

سردار ویسی از فرماندهان دفاع مقدس در این یادواره به بیان خصوصیات حضرت امام خمینی(ره)در رهبری مردم و دلایل توفیق انقلاب پرداخت و گفت :«تکلیف مداری ، حکمت ، عقلانیت و مصلحت از جمله خصوصیات حضرت امام بود که با تکیه بر کلام خدا توانست جهان را متحیر کند».

وی با اشاره به این که شهدا از مکتب اهل بیت و ولایت فقیه درس بصیرت و شجاعت گرفته بودندبیان کرد:«شهامتی که جوانان مملکت در جریان دفاع مقدس از خود بروز دادند با مولفه های زمینی قابل توصیف و تعریف نیست».

عبداله ویسی اظهارکرد: «صلابت و اقتدار ایران اسلامی و سربلندی آن در برابر انواع تهدیدات نتیجه ی بصیرت جوانان ایرانی و حرکت آنان در مسیر ولایت است».

در پایان این مراسم از خانواده های هفت شهید دانشجوی شهرستان کنگاور تجلیل شد.

200

کد خبر: 713672

وب گردی

وب گردی