آیت الله غرویان: نگاه علمی دکتر میرزاده باعث ریاستش بر انجمن آسایهل شد

عضو شورای فرهنگی راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این که دکتر میرزاده یک شخصیت علمی و فرهنگی دارد، گفت: نگاه دکتر میرزاده نگاه علمی است و بین دین و علم ایشان می خواهند یک وفاق و هماهنگی ایجاد کنند و این امتیازی برای انتخاب وی به عنوان رئیس انجمن آسایهل است.

آیت الله محسن غرویان عضو شورای فرهنگی راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی و مدرس حوزه علمیه قم در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: من با آقای دکتر میرزاده، آقای دکتر طه هاشمی و اعضای شورای فرهنگی راهبردی جلساتی داریم که در آنجا کلیاتی در مورد دانشگاه آزاد اسلامی، موقعیت و جایگاه بین المللی و جهانی که دارد صحبت می شود.

وی با بیان این که دانشگاه آزاد اسلامی بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است، افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در داخل وخارج کشور شعباتی دارد و توانسته میلیون ها جوان این مملکت را در سایر کشورها به سمت علم و دانش جذب کند که این یک حرکت عظیم علمی- فرهنگی است.

غرویان افزود: رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی به سمت توسعه دانش بنیان است و این امتیاز بزرگی است که دانشگاه آزاد دارد. شعار دادن ها و تکیه بر یک سری شعارها و احساسات دینی مذهبی کشور ما را به توسعه و پیشرفت نمی رساند، کشور باید براساس علم و دانش و پژوهش حرکت کند و این رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه بسیار قابل تقدیر است.

وی در پایان با بیان این که دکتر میرزاده یک شخصیت علمی فرهنگی دارد، گفت: دکتر میرزاده دغدغه پیشرفت و توسعه را دارند، وی برای عالمان، فرهیختگان و دانشمندان احترام زیادی قائل هستند و بزرگداشت آنها را در دانشگاه بسیار مهم می داند. نگاه آقای دکتر میرزاده نگاه علمی است و بین دین و علم ایشان می خواهند یک وفاق و هماهنگی ایجاد کنند و این امتیازی برای انتخاب وی به عنوان رئیس انجمن آسایهل است.

300/302

کد خبر: 713678

وب گردی

وب گردی