اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار ساعت 14 امروز برگزار می شود

مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار با حضور وزیر علوم راس ساعت 14 امروز در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز ، مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار با سخنرانی مسئولان وزارت علوم و گزارش عملکرد رئیس و دبیران هفدهمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و معرفی غرفه های برتر در محل دایمی نمایشگاههای بین المللی تهران روبه روی ساختمان اداری سالن کنفرانس شماره یک برگزار می شود
براساس این گزارش ، در هفدهمین نمایشگاه پژوهش، فناوری ، 84 دانشگاه،36 پژوهشگاه، 30پارک علم و فناوری،6 مرکز رشد و 82 موسسه دولتی وخصوصی شامل مراکز خدماتی و صنعتی ، جدیدترین دستاوردهای پژوهشی و فناوری خود را درهفت سالن به نمایش گذاشتند.
دستاوردهای پژوهشی و فناوری ارائه شده در این نمایشگاه در فضایی به مساحت 11 هزار متر مربع و در508 غرفه عرضه شد که از این میان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی 39 غرفه ، دانشگاه آزاد اسلامی 35 غرفه ، پارک های علم و فناوری و مراکز رشد 36 غرفه ، شرکت های بخش خصوصی و متولیان منفرد 82 غرفه ، و پژوهشگاه ها و مراکز تحقیقاتی نیز 306 غرفه را در اختیار داشتند.
بر اساس این گزارش در روز اول این نمایشگاه با حضور وزیر علوم در غرفه ویژه رونمایی از طرح های منتخب فناوری 40 طرح منتخب رونمایی شد.

201

کد خبر: 713721

وب گردی

وب گردی