کتک کاری در باشگاه استقلال

صبح استقلالی ها با دیدن صحنه های اکشن و جنجالی در ساختمان باشگاه آغاز شد تا همه حاضران مات و مبهوت تماشاگر این صحنه های ناپسند باشند.

به گزارش ایسکانیوز، در ادامه ماجراهای آکادمی استقلال این بار درگیری سرپرست محروم شده جوانان استقلال با یکی از لیدرهای حاضر در باشگاه کار را به جایی رساند که پای پلیس 110 به میان آمد تا بلکه به وضعیت ناپسند ساختمان باشگاه پایان داده شود.


ماجرا از لحظه ای آغاز شد که سرپرست محروم شده جوانان استقلال برای پیگیری امور اداری حکم کمیته انضباطی باشگاه مبنی بر محرومیت چند ساله از حضور در سمت های فوتبالی به ساختمان باشگاه آمد. سرپرست جوانان که از بستگان سرمربی این تیم یعنی سیاوش اکبرپور هم بود وقتی با یکی از لیدرهای حاضر در باشگاه روبرو شد درگیری لفظی شدیدی با او پیدا کرد تا جایی که کار به درگیری فیزیکی و مصدومیت او از ناحیه صورت کشیده شد.


با وخیم شدن اوضاع پای پلیس 110 هم به ماجرا باز شد تا باشگاه استقلال در ساعات اولیه کار هفتگی خود با جنجال ها و درگیری های زیادی مواجه شود و برای ساعاتی اوضاع در این باشگاه متشنج شود. بعد از ورود پلیس به ماجرا هر دو طرف درگیری برای روشن شدن ماجرا به کلانتری برده شدند و در این ببین مسئولان حاضر در باشگاه نیز تلاش کردند تا جو متشنج حاکم را آرام کنند.

601

کد خبر: 713829

وب گردی

وب گردی