واتس‌اپ به‌زودی امکان ویرایش یا لغو پیام‌های ارسال شده را فراهم خواهد کرد

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد که یک پیامی را به صورت ناخواسته یا به اشتباه برای فردی در واتس‌اپ ارسال کرده‌اید. حال فرض کنید که محتویات پیام ارسال شده برای شما بسیار مهم بوده و ناچار هستید تا پیام ارسال شده را قبل خوانده شدن توسط فرد گیرنده لغو یا حداقل ویرایش کنید؛ خبر خوش آنکه به زودی این امکان در سرویس محبوب واتس‌اپ قابل دسترس خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ در دورانی که استفاده از پیام‌رسان‌های موبایلی به شدت رواج پیدا کرده است، تنها در این بین برنامه‌هایی موفق به جذب حداکثری کاربران می‌شوند که یا قابلیت‌های منحصر به فردی را ارائه دهند و یا پشتوانه دولت‌ها را به همراه داشته باشند.در همین حال واتس‌اپ که توسعه آن چند سالی است توسط فیس‌بوک صورت می‌گیرد، در آینده‌ای نزدیک قصد دارد امکان ویرایش یا لغو پیام‌های ارسال شده را ارائه کند.

تاکنون بریتان پیش آمده است که از متن ارسالی برای دوستتان پشیمان شده باشید؟ و یا اینکه خواهان رفع غلط املایی غیرقابل انکار موجود در جمله پیش از خواندن متن توسط طرف مقابل بوده باشید؟

در این بین شاید آپدیت جدید واتس‌اپ که به زودی منتشر خواهد شد برایتان مفید باشد، زیرا قابلیت ویرایش یا لغو پیام‌های ارسال شده را فراهم خواهد کرد؛ بدین ترتیب می‌توانید به طور کلی جملات ارسالی‌تان را انکار کنید. در حال حاضر نیز امکان حذف پیام‌ها بر روی دستگاه فرد ارسال کننده متن وجود دارد، با این حال طرف مقابل هنوز هم می‌تواند تاریخچه مکاتبات را مشاهده کند؛ اما به زودی کاربران می‌توانند به طور کلی اقدام به حذف نوشته‌های ارسالی خود کنند.

هرچند امکان ویرایش یا لغو پیام‌های ارسال شده در واتس‌اپ می‌تواند موجب رضایت خاطر کاربران این پیام‌رسان موبایلی شود، با این حال پیش‌تر سرویس‌های مشابهی همچون اسکایپ و حتی تلگرام نیز چنین قابلیتی را ارائه کرده‌اند از این رو یک نوآوری محسوب نمی‌شود. علاوه بر این منابع نزدیک به این شرکت از احتمال عرضه قابلیت پاک کردن تصاویر و ویدئوهای ارسالی از سوی کاربران نیز خبر داده‌اند که البته در حال حاضر در نسخه بتای واتس‌اپ تعبیه شده و هیچ تضمینی مبنی بر عرضه عمومی آن در قالب نسخه نهایی وجود ندارد.

منبع : فارنت

203/200

کد خبر: 713861

وب گردی

وب گردی