سومین جشنواره جایزه تهران برگزار می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران از معرفی برگزیدگان سومین جشنواره جایزه تهران، با حضور مسئولان فرهنگی و هنری کشور خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران، مهرشاد کاظمی دبیر سومین جشنواره جایزه تهران با اعلام این خبر افزود: این جشنواره به منظور تجلیل و تقدیر از تهران پژوهان در حوزه های فرهنگی، هنری، تاریخی، اجتماعی و میراث فرهنگی برگزار می شود.

او اظهار کرد: در این جشنواره که فردا ( دوشنبه 29 آذرماه) از ساعت 14:30 در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار می شود، از چهره هایی در رشته های پیشکسوت تهران پژوه، مولف تهران پژوه، تاریخ شفاهی تهران، موسسه فعال در تهران پژوهی، خبرنگار، عکاس، هنرپژوه و کارگردان فعال حوزه تهران و هم چنین هنرمندان حوزه تجسمی و نمایشی به همراه ناشر فعال در حوزه تهران پژوهی، پایان نامه مرتبط با تهران و شاعر حوزه تهران تقدیر می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهر تهران در پایان خاطرنشان کرد: این جشنواره همزمان با هفته پژوهش، سومین دوره خود را برگزار می کند که قرار است وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، استاندار تهران، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران و اعضای شورای اسلامی شهرتهران در این برنامه حضور داشته باشند.
501500

کد خبر: 713903

وب گردی

وب گردی