واعظی: بانک ملی عملکرد موثری در ارایه خدمات نوین بانکداری داشته است/قدردانی از اقدامات سداد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با توجه به روند پیشرفت بانک ملی در بخش انفورماتیک، امید می رود به زودی شاهد حضور موثر این بانک در شبکه های اجتماعی برای ارایه خدمات بانکی باشیم.

به گزارش ایسکانیوز، «محمود واعظی» امروز(یکشنبه) در جریان بازید از غرفه شرکت داده ورزی سداد وابسته به بانک ملی در بیست و دومین نمایشگاه الکامپ از عملکرد این بانک در ارایه خدمات به دولت و مردم بویژه در حوزه بانکداری نوین و فناوری اطلاعات قدردانی کرد.
وی اظهار داشت: با توجه به روند پیشرفت بانک ملی در بخش انفورماتیک، امیدواریم بزودی شاهد حضور پرقدرت و موثر این بانک در شبکه های اجتماعی برای مبادلات و خدمات بانکی پرشتاب و گسترده باشیم.
واعظی خاطرنشان ساخت: توانمندی های بخش انفورماتیک و گروه داده ورزی سداد، می تواند بسترساز خدمات بانکداری نوین باشد و مردم را در دسترسی آسان به خدمات بانکی و مبادلات پولی یاری کند.
در جریان این بازدید که نصرالله جهانگرد معاون وزیر و تعدادی از مدیران وزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات نیز حضور داشتند، «مسعود خاتونی» معاون فناوری اطلاعات بانک ملی به ارایه گزارشی از روند راه اندازی سامانه «بام» این بانک پرداخت.
وی گفت: اکنون بیش از هشت صد هزار کاربر در سامانه بام عضویت دارند و از خدمات آن برای مبادلات پولی وخدمات بانکی استفاده می کنند.
«فرامرز خالقی» مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد درباره ویژگی های «بام» نیز گفت: کسانی که عضو این سامانه باشند، به آسانی می توانند همه عملیات پولی و بانکی خود را در منزل، محل کار و مسافرت و از طریق شبکه های اینترنتی و تلفن همراه با سرعت انجام دهند.
وی خاطرنشان ساخت: بودجه بندی، پیگیری وضعیت تسهیلات بانکی، عملیات چک، نشان دادن نرخ ارز به شکل روزآمد، انتقال پول برای امور نیکوکاری و سایر امور روزمره بانکی از ویژگی های این سامانه است.
به گزارش شرکت داده ورزی سداد، این شرکت در جریان برگزاری نمایشگاه الکامپ تلاش کرد به معرفی و ارایه خدمات و محصولات جدید به مشتریان بانک ملی و دیگر مخاطبان دنیای دیجیتال بپردازد.
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ 1395) که از 25 آذر ماه جاری در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرده است، امروز پایان می یابد.
نزدیک به 600 شرکت داخلی، خارجی، استارتاپ ها و همچنین دستگاه های دولتی دستاوردهای خود را در فضایی به مساحت بیش از 25 هزار متر مربع ارایه کرده اند.
تعداد 250 شرکت استارتاپ، طرح ها و ایده های خود را در معرض دید بازدیدکنندگان و سرمایه گذاران قرار داده اند. تعدادی از استارتاپ های برتر این رویداد به نمایشگاه کامپیوتر آلمان (سبیت) CeBIT اعزام خواهند شد. نزدیک به 50 شرکت خارجی از کشورهای چین، کره جنوبی و تایوان در نمایشگاه الکامپ 22 حضور دارند.

101/401

کد خبر: 713988

وب گردی

وب گردی