کثیری: دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر متعلق به همه است

مسعود کثیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر متعلق به همه مردم این شهرستان است گفت: با زیرساخت ها و تجهیزات آموزشی پزشکی مناسب به پذیرش دانشجو در رشته های پزشکی در خمینی شهر کمک می کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، مسعود کثیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر که برای هماهنگی و تعامل بیشتر در امور علمی و تحقیقاتی به مرکز آموزشی، فرهنگی و پژوهشی حضرت رسول (ص) شهر خمینی شهر رفته بود در دیدار با ریحان میردامادی رئیس مرکز گفت : دانشگاه آزاد اسلامی با بیش از 70 هزار متر مربع فضای آموزشی و حضور دانشجویان در مقاطع مختلف تحصیلی با بیش از 10 رشته تحصیلی در مقطع دکتری تخصصی و 55 رشته در مقطع کارشناسی ارشد ، توانمندی و قابلیت علمی مناسبی را در توسعه فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی مورد نیاز جامعه دارد .
کثیری با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر متعلق به همه است، گفت : آمادگی داریم در همه زمینه ها به شهرستان خمینی شهر خدمت رسانی کنیم و با زیرساخت ها و تجهیزات آموزشی پزشکی مناسب به پذیرش دانشجو در رشته های پزشکی در خمینی شهر کمک می کنیم .
سید ریحان میردامادی متخصص علوم پزشکی و رئیس مرکز آموزشی و تحقیقاتی نیز گفت: توسعه دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر مایه افتخار جامعه است و ما نیز تلاش می کنیم یکی از بازوهای قوی دانشگاه در گسترش فعالیت ها و طرح های علمی دانشگاهی باشیم.
احمد باقری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خمینی شهر در این نشست بیان داشت: سعی ما بر گسترش رشته های پیراپزشکی و فعالیت های آن است و کلیه امکانات مراکز بهداشتی و درمانی را برای توسعه رشته های علوم تجربی و پیراپزشکی به کار خواهیم گرفت .
در ادامه بر تعامل و همکاری بیشتر مراکز آموزشی، تحقیقاتی و درمانی استان و شهرستان برای تسریع در تأسیس و راه اندازی رشته های جدید پزشکی و پیراپزشکی تأکید شد.

205/200





کد خبر: 714017

وب گردی

وب گردی