برگزاری اولین همایش شعر سیمرغ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک

اولین همایش شعر سیمرغ شهرستان اندیمشک توسط کانون ادبی شعر سیمرغ دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک در سالن کانون شهید مطهری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، معاون دانشجویی و فرهنگی واحد اندیمشک با گرامیداشت هفته وحدت و با اشاره به نقش ارزنده فرهنگ و هنر در انتقال ارزش‌های دینی وانسانی، گفت:« معتقدم جامعه ایرانی و به ویژه ما زاگرس نشینان از ابتدای تولد تا مرگ با شعر عجین هستیم وچه در گذشته وچه در زمان حال از این مناطق شاعران بزرگی سر بر آورده‌اند که حتی سواد خواندن و نوشتن هم نداشته‌اند و شعر کیمیای ماندگاری نظام ارزشی هر جامعه است».

جهانگیر میرزاوندی ضمن تشکر از تمامی کانون‌ها، تشکل‌های دانشجویی، بسیج دانشجویی و مسئولین واحد و شهرستان افزود:«این واحد دانشگاهی دارای دوازده کانون و دو تشکل دانشجویی است که نسبت به جمعیت دانشجویی یکی از واحدهای پیشرو در فعالیت‌های فرهنگی هنری می‌باشد و در استان خوزستان نیز بیشترین تعداد کانون‌های دانشجویی را دارد».

گفتنی است، همایش شعر سیمرغ با حضور سی و پنج شاعر از استان‌های، لرستان، خوزستان و ایلام و در دو بخش جشنواره و شاعران مدعو برگزار شد و در پایان این مراسم با اهداء هدایایی از شرکت کنندگان تقدیر به عمل آمد.

205/200

کد خبر: 714035

وب گردی

وب گردی