جدایی قطعی چهار بازیکن/صبا هم مشتری شد!

قرار است در استقلال تغییراتی لحاظ شود و اعلام شده چهار بازیکن از این تیم جدا می شوند.

به گزارش ایسکانیوز،استقلال در نیم فصل اول با اوضاع خوبی روبرو نشد زیرا بازیکنان این تیم توقعات را برآورده نکردند و این موضوع برای استقلال و منصوریان مشکل ساز شد.

گفتنی است منصوریان در نظر دارد که در ادامه مسابقات شرایط را برای تیمش تغییر دهد و قصد دارد با جذب بازیکنان جدید اوضاع را تغییر دهد و تیمش را با نفرات آماده تری روانه میدان کند.

این در حالی است که گفته می شود این مربی نام چهار بازیکن را در لیست سیاه خود قرار داده و این فهرست را به باشگاه ارایه کرده تا مدریت تیم در خصوص جدایی این نفرات اقدامات لازم را انجام دهد.

نام حاج محمدی،میثم مجیدی،آرش افشین و یزدانی نفراتی هستند که مربی استقلال به آنها نیاز ندارد و اعلام کرده مدیریت می تواند نام این بازیکنان را از فهرست خارج کند.

شایان ذکر است استقلالی ها در حالی قصد دارند چهر بازیکن خود را از فهرست خارج کنندکه به بازیکنان جدید نیاز دارند و اعلام شده که باشگاههای خواستار این نفرات می توانند شرایط خود را برای جذب بازیکنان فعلی استقلال اعلام کنند.

باشگاه صبا جز این تیمهاست که خواستار دو بازیکن استقلال شده است و حتی در این خصوص اقدامات لازم را انجام دادند تا در صورت توافق مالی این انتقال انجام شود و حاج محمدی و مجیدی به احتمال فراوان در تیم فصل دوم صبایی می شوند.

605

کد خبر: 714057

وب گردی

وب گردی