بختیار رحمانی از استقلال جدا نمی شود و قصد دارد به کار خود در این تیم ادامه دهد.

به گزارش ایسکانیوز،هافبک استقلال که حاشیه ها در خصوص وی بسیار است قصد جدایی از این تیم را ندارد و علی رغم گفته ها در این خصوص در استقلال می ماند تا به کار با منصوریان ادامه دهد.

گفتنی است رابطه بختیار با منصوریان زمانی خراب و تیره شد که این مربی در ابتدای نیمه دوم قصد کرد که این بازیکن را از ترکیب خود خارج کند و این اقدام با توجه به عملکرد رحمانی ادامه دار است و همچنان مربی استقلال در نیمه دوم بختیار را از ترکیب خارج می کند تا اعتراض این بازیکن هر چند پنهان ادامه دار باشد و بحث جدایی اش در نیم فصل عنوان شود.

این در حالی است که این شایعات در حال حاضر پایان گرفته و رحمانی در تمرینات شرکت می کند و قصد جدایی نیز ندارد زیرا وی از اوضاع راضی است و در حال حاضر با تعویض های منصوریان نیز مشکلی ندارد!

شایان ذکر است بر خلاف شایعات که مبنی بر استقبال استقلالی ها از جدایی این بازیکن بود اما منصوریان در لیست خود نامی از بختیار نبرده و بازیکنان ناآماده دیگری که در استقلال حضور دارند و حتی برای این تیم دقایقی بازی نکردند برای جدایی از این تیم در اولویت قرار دارند و رحمانی همچنان می تواند استقلالی باقی بماند.

605/101

کد خبر: 714059

وب گردی

وب گردی