سوارز: مسی بازیکنی تکرار نشدنی است

ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا بعد از پیروزی قاطع برابر بارسلونا به ستایش از لیونل مسی پرداخت و او را بازیکنی تکرار نشدنی توصیف کرد.

به گزارش ایسکانیوز، بارسلونا در شبی که لیونل مسی بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت توانست با نتیجه‌ قاطع چهار بر یک اسپانیول را از پیش رو بردارد.

مسی در این دیدار یک گل به ثمر رساند و روی دو گل دیگر تیمش هم نقش داشت.

لوئیس سوارز که زننده دو گل بارسلونا در این دیدار بود بعد از بازی به ستایش از مسی پرداخت و درباره او گفت‌: مسی انگار پلی استیشن بازی می‌کند. او بی نظیر است. گل دوم بارسلونا نشان می دهد که مسی چه بازیکنی بزرگ و تکرار نشدنی است.

مهاجم اروگوئه ای بارسلونا درباره عملکرد خود و هم تیمی هایش، اظهار کرد: داربی همواره زیبا و جذاب است. شب خوبی را پشت سرگذاشتیم و علاوه بر پیروزی قاطع زیبا هم فوتبال بازی کردیم. فضای خاصی در ورزشگاه حاکم بود. خوشحالم که با ارائه یک بازی خوب به پیروزی رسیدیم.

او در پایان سخنان خود، گفت‌: اینیستا روی گل نخست پاسی دیدنی به من داد که باید آن را تبدیل به گل می کردم. این گل بسیار مهم و تاثیر گذار بود و زمینه را برای پیروزی ما فراهم کرد.

بارسلونا با این پیروزی که به دست آورد با 34 امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت. رئال‌ مادرید با 37 امتیاز و یک بازی کمتر در صدر قرار دارد.

602/101

کد خبر: 714181

وب گردی

وب گردی