مراسم تجلیل از برگزیدگان برتر حوزه پژوهش وفناوری واحد بندرگز برگزار شد

همزمان با هفته پژوهش از 9 پژوهشگر برتر واحد در رشته های مختلف تجلیل شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم که به همت معاونت پژوهش وفناوری واحد بندرگز برگزار شد ، دکتر سورنا نسیمی رئیس واحد بندرگز ضمن تبریک هفته پژوهش ، به نقش و جایگاه پژوهش و تحقیق در کشور به عنوان ضامن توسعه و پیشرفت کشور اشاره کرد و گفت: مسئولان باید به پژوهش محوری در جامعه به صورت کاربردی و با توجه به نیازهای جامعه اهمیت دهند و نگاه و بینش آنها تمرکز بر پژوهش و تحقیق باشد.
نسیمی پژوهش را محور اصلی نیاز جامعه علمی دانشگاهی عنوان کرد و گفت : «روز پژوهش روز نمادین هست و همه روزهای سال روز پژوهش است و باید همه کارها وفعالیتها با رویکرد پژوهشی انجام شود و باید در روز پژوهش به آسیب شناسی فعالیت های پژوهشی پرداخت .
رئیس واحد بندرگز یکی از معیارهای مهم سنجش قدرت ملت ها و کشورها در جهان کنونی را میزان توانایی علمی و فناوری آن ها ذکرکرد که جوامع باید هدف و غایت خود را به سمت تولید علم و فناوری سوق دهند .
در خاتمه از پژوهشگران برتر در بخش اساتید : دکتر مهدی صفری گرایلی گروه علوم انسانی ، دکتر مجید محمد نژاد گروه علوم کشاورزی ، مهندس احسان کریمی گروه فنی مهندسی ، علی صدرالهی گروه پرستاری و در بخش دانشجویی آقایان : احمد فلاح ، بهروز مقدم نیا ، سجاد دشتی و خانم ها زهرا شاهینی و ناهید رامک مورد تقدیر قرار گرفتند.

200

کد خبر: 714211

وب گردی

وب گردی