حسین محب اهری با «شاهزاد خانم بدترکیب» به روی صحنه می رود

حسین محب اهری بازیگر شناخته شده کشورمان پس از پشت سر گذاشتن دوره درمان بیماری سرطان این روزها خودش را برای نقش آفرینی در نمایش "شاهزاده خانم بد ترکیب" آماده می کند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی نمایش، این نمایش که کاری از گروه تئاتر مستقل است و طراحی و کارگردانی آن را مریم کاظمی بر عهده داشته پیش از این در تالار هنر اجرا و با استقبال بی نظیر خانواده ها رو برو شده بود. این روز ها با بهتر شدن حال حسین محب اهری و شرکت اش در تمرینات نمایش ، خبر از قطعی شدن حضور این هنرمند بر صحنه تئاتر می دهد.
شاهزاده خانم بد ترکیب نوشته اوراند هریس و ترجمه حسین فدایی حسین با حضور بازیگران محبوب بچه ها همچون حسین محب اهری، مریم کاظمی ، میترا کریم خانی ، هایده حسین زاده، پریسا فلاح زاده، نازنین صفا ، مهراد زمانی ، عرفان میدانلو، ماندانا عبقری، سعید قره داغلی، شیما میرمهدی، نرگس صفامنش و مهدی رمضان زاده قرار است به زودی در تالار آسمان روی صحنه برود.
طراح صحنه این نمایش سینا ییلاق بیگی ، طراح لباس مژگان عیوضی ،طراح عروسکها سهیلا باجلان ، موسیقی فرید نوایی، طراح گریم حسین تبریزی ، طراح ماسک و کلاه گیس افسانه قلی زاده، طراح پوستر و بروشور پریسا فلاح زاده ، عکس سیامک زمردی مطلق، مدیران صحنه زهرا روشن ضمیر ، فاطمه خدابنده لو و شقایق اصلانی، مدیر اجرا جواد اعرابی و روابط عمومی گروه زهرا شایان فر هستند.
تالار آسمان در نشانی محله زعفرانیه انتهای خیابان سرلشگر فلاحی تقاطع فیروز کوه پلاک 47 واقع شده است. این نمایش هر صبح نیز ویژه مدارس روی صحنه خواهد رفت و شماره تلفن های گروه 09190776098 و 09357408597 برای هماهنگی اعلام شده اند.

501500

کد خبر: 714251

وب گردی

وب گردی