نگاهی به عملکرد تیم های موفق دانشگاه آزاد اسلامی/ پیش به سوی قهرمانی

پوریا پورعرب-بیشتر تیم های دانشگاه آزاد اسلامی تا کنون عملکرد خوبی در لیگ داشته اند.

به گزارش ایسکانیوز، اغلب تیم های دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های ورزشی عملکرد وبی داشته اند اما چند تیم که تغییرات در آنها ایجاد شد موفق به کسب نتیاج موفق نشده اند.

قهرمانی دوومیدانی بانوان در لیگ

تیم دوومیدانی بانوان با عملکرد موفق ملی پوشان موفق شد اولین جام قهرمانی را در سال جدید بالای سر ببرد و برای دانشگاه افتخار آفرینی کند.بانوان دانشگاه آزاد در حال حاضر برای مسابقات سالنی آماده می شوند که در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

قهرمانی ووشو در نیم فصل

تیم ووشو دانشگاه آزاد که از بازیکنان جوان و آینده دار تشکیل شده است با شکست حریفان خود در دو رشته ساندا و تالو قهرمان نیم فصل شد و برای صعود به مرحله نیمه نهایی آماده می شود.شاگردان اسفندیاری از فردا در مسابقات لیگ برتر در دور برگشت آماده می شوند و باید دید این تیم به روند صعودی خود ادامه می دهد یا نه!

قهرمانی تکواندو در نیم فصل

شاگردان ایمان زاده خیلی زود توانستند خواسته های باشگاه را برآورده کنند و با غلبه برحریفان در بخش بزرگسالان به قهرمانی در لیگ برتر رسید.در پایان هفته هفتم (پایان دور رفت)، سه تیم دانشگاه آزاد، شهرداری ورامین و لوازم خانگی کن عزم خود را جزم کرده بودند تا بتوانند عنوان قهرمانی نیم فصل را به نام خود ثبت کنند اما این دانشگاه آزاد اسلامی بود که با 7 برد متوالی و 21 امتیاز توانست پیروز تقابل بین مدعیان باشد.

قهرمانی با قدرت شمشیربازان دانشگاه آزاد

تیم شمشیربازی که دانشگاه آزاد که از بازیکنان سرشناس و خوب بهره می برد توانست در لیگ برتر قهرمان نیم فصل شود.این در حالی است که حریفان دانشگاه آزاد هزینه زیادی برای شکست این تیم کرده اند و بازیکنان خارجی جذب کرده اند اما با این حال موفق به شکست تیم قهرمان نشدند.

شمشیربازی بانوان در راه قهرمانی

با توجه به اینکه دو هفته دیگر دور رفت مسابقات شمشیربازی بانوان به پایان می رسد تیم دانشگاه آزاد با اختلاف 8 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و بدون شک این تیم با ادامه این روند قهرمان نیم فصل می شود.

نایب قهرمانی کبدی بانوان

دور رفت مرحله نهایی نهمین دوره لیگ برتر کبدی بانوان باشگاههای کشور ۶ تیم گلستان، ایلام، دانشگاه آزاد اسلامی، کرمانشاه، شهرداری اراک و خراسان رضوی به صورت دوره ایی مسابقات خود را برگزار کردند و تیم گلستان موفق شد با کسب ۵ پیروزی متوالی و کسب ۱۰ امتیاز خود را به عنوان صدرنشین دور رفت مسابقات معرفی کند.

دانشگاه آزاد اسلامی در آخرین دیدار خود با نتیجه ۱۶ بر ۱۵ به گلستان باخت تا با کسب ۴ پیروزی و ۸ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار گیرد.

نایب قهرمانی بانوان فوتسالیست

تیم فوتسال بانوان دانشگاه آزاد لیگ را با برد شروع کرد و هفته به هفته حریفانش را شکست داد و حتی تا چند هفته صدر نشین بود.اما در بازی با حفاری اهواز و رقیب اصلی خود با اتفاقاتی در داخل زمین مواجه شد و صدر جدول را از دست داد.حال شاگردان مظفر نیم فصل را با نایب قهرمانی به اتمام رساندند و در اندیشه این هستند تا در دور برگشت حفاری را شکست دهند و از قهرمانی شان دفاع کنند.

قهرمانی یا نایب واترپلو در لیگ برتر

در آخرین بازی نیم فصل در لیگ برتر واترپلو تیم دانشگاه آزاد اگر حریف خود نفت و گاز را شکست دهد قهرمان می شود و این بازی صبح روز جمعه برگزار خواهد شد و با توجه به این بازی شاگردان شهیدی پور امیدوارند به قهرمانی در نیم فصل دست یابند.

601

کد خبر: 714297

وب گردی

وب گردی