هشدار به سودجویان بازار شب یلدا/ قاطعانه برخورد می کنیم

مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی با هشدار به متخلفان بازار شب یلدا از برخورد قاطعانه با متخلفان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز محمد حسن سرابیان مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی در نشست خبری امروز گفت: از ابتدای ماه ربیع الاول با توجه به برگزاری جشن ها و مراسم های ازدواج در این ماه، طرح نظارتی سازمان تعزیرات در قالب گشت های ویژه از تالارها، رستوران ها، قنادی ها و مراکز فروش خشکبار در حال انجام است.
وی افزود: خوشبختانه تا امروز با گرانی میوه در میادین میوه و تره بار به ویژه پرتغال مواجه نبودیم اما این موضوع باعث نمی شود سازمان تعزیرات، نظارتی بر بازار نداشته باشد و قاطعانه با متخلفان برخورد می کنیم.
سرابیان با بیان این مطلب که شعب ویژه سیار و ثابت تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی به پرونده های سودجویان در ایام آئین ایرانی یلدا هستند؛ ادامه داد: گشت های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی تا پاسی از شب و با همکاری دستگاه های نظارتی از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، نیروی انتظامی و کارشناسان دانشگاه های علوم پزشکی و دامپزشکی در حال انجام است و به تخلفات در محل رسیدگی می کنیم.
وی افزود: تا امروز چندین پرونده برای شیرینی فروشی ها و قنادی هایی که چندین بار اقدام به تخلف کرده بودند، تشکیل شده است که بعد از چندین بار تذکر نسبت به پلمپ آن ها اقدام کردیم.
مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی گفت: چنانچه مردم تخلفی مشاهده کردند، می توانند با شماره تلفن 124 وزارت صنعت، معدن و تجارت و شماره پیامک 30009651 سازمان تعزیرات گزارش تخلف را ارسال کنند و همچنین می توانند گزارش های تخلف ها را به صورت مکتوب به ادارت کل تعزیرات حکومتی در استان ها ارسال کنند.

700700

کد خبر: 714344

وب گردی

وب گردی