آمادگی همه جانبه دانشگاه محقق اردبیلی برای همکاری با انجمن نانوفناوری ایران شعبه استان اردبیل

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی از آمادگی همه جانبه دانشگاه محقق اردبیلی برای همکاری با انجمن نانوفناوری ایران شعبه استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، پروفسور گودرز صادقی رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در نشست با اعضای هیات مدیره و اتاق فکر انجمن نانو فناوری ایران شعبه استان اردبیل با اشاره به اهمیت و نقش نانو در عرصه های مختلف زندگی و ارتباط آن با علوم مختلف، آمادگی همه جانبه دانشگاه محقق اردبیلی را برای همکاری با انجمن نانوفناوری ایران شعبه استان اردبیل در پیشبرد اهداف انجمن اعلام کرد.

گفتنی است در ادامه پروفسور عزیز حبیبی رئیس هیات مدیره انجمن نانو فناوری ایران شعبه استان اردبیل، پروفسور محمد نریمانی قائم مقام رئیس و معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی و صادق سروری نماینده ستاد ویژه توسعه نانوفناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در استان اردبیل به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص گسترش همکاری های فی مابین و اعتلای اهداف نانوفناوری در استان اردبیل پرداختند.

خاطرنشان می شود پیشنهاد برای انتخاب استان اردبیل به عنوان محور کاربردی نانوفناوری در کشاورزی، پیگیری راه اندازی رشته های تحصیلات تکمیلی مرتبط با نانو، ایجاد مجله علمی پژوهشی و برگزاری کارگاه های آموزشی و توسعه همکاری های بین المللی در این خصوص از دیگر موارد مهم مطرح شده در این جلسه بود.

کد خبر: 714359

وب گردی

وب گردی