نشست صمیمانه روحانیون و استادان دانشگاه در واحد گرمسار برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت روز وحدت حوزه ودانشگاه، نشست صمیمانه روحانیون شهرستان های گرمسار و آرادان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، به مناسبت شهادت آیت الله شهید دکتر مفتح و روز وحدت حوزه ودانشگاه، نشست صمیمانه روحانیون شهرستان های گرمسار و آرادان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

این نشست که به همت حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد گرمسار و با حضورائمه جمعه و جماعات و روحانیون شهرستان های گرمسار، آرادان، شهر ایوانکی و جمعی از استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برگزار شد، دکتر طاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ضمن گرامیداشت یاد وخاطره استاد شهید آیت الله دکتر مفتح گفت: آیت الله مفتح تلاش خیلی زیادی برای ارتباط حوزه و دانشگاه کردند و ایشان معتقد بودند این دو نهاد فرهنگی باید در کنار هم و با هم حرکت کنند و دین و علم هر دو با هم آمیخته است.

وی با بیان اینکه علوم مختلف مصداق هم علم و هم دین هستند گفت: حوزه و دانشگاه، این دو نهاد فرهنگی با همکاری و همدلی برای رسیدن به یک جامعه متعالی مجاهدت می کنند و بسترهای فرهنگی را تعالی می بخشند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی مهدی نژاد، امام جمعه گرمسار هم در ادامه ضمن گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه و تشکر از دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار برای برگزاری این نشست در سخنانی به وجوه مشترک حوزه و دانشگاه و وظیفه فعلی آنها نسبت به حل مشکلات جامعه پرداخت.

مدیر حوزه های علمیه استان سمنان وحدت فرامحیطی واستراتژیک حوزه و دانشگاه و حرکت استاد، دانشجو و طلبه در یک مسیر را عامل پیشرفت و حل خیلی از مشکلات جامعه دانست و اظهار کرد: این پیشرفت ها می تواند مخصوصاً در بعد معنوی بسیار تاثیر گذار باشد.

200/202

کد خبر: 714382

وب گردی

وب گردی