قیمت گلکسی اس 8 بیست درصد افزایش می‌یابد

گلکسی اس 8 احتمالا اسفندماه امسال معرفی خواهد شد، اما انتظار می‌رود قیمت آن نسبت به گلکسی اس 7 افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی داشته باشد.

به گزارش ایسکانیوز،گلکسی اس ۸ گوشی مهمی برای سامسونگ است، چرا که بعد از اتفاقات پیش‌آمده برای گلکسی نوت ۷ شرکت کره‌ای جایی برای اشتباه ندارد. شایعات اخیر نیز به نوعی نشان می‌دهند سامسونگ تمام تلاش خود را برای ساخت گوشی تمام‌عیار به کار خواهد گرفت.

گلدمن سکز، موسسه‌ی نام‌آشنای اقتصادی، در جدیدترین تحلیل خود اعلام کرده است هزینه‌ی لازم برای تهیه‌ی موادی که گلکسی اس ۸ از آن‌ها ساخته می‌شود، نسبت به گلکسی اس ۷ بین ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش خواهد داشت.

این موسسه معتقد است افزایش هزینه‌ی تولید گوشی به معنای افزایش قیمت نهایی آن خواهد بود. همچنین گلدمن پیش‌بینی کرده است سامسونگ به همراه گلکسی اس ۸ دستیار جدید هوشمندی را معرفی خواهد کرد که البته بارها در گذشته نیز در مورد آن شنیده‌ایم.

البته فعلا مشخص نیست سامسونگ قصد افزایش قیمت دارد یا خیر؛ یا آنکه در نظر دارد با افزایش قیمت، ضرر حاصل از گلکسی نوت ۷ را پوشش دهد. باید منتظر ماند و دید که سامسونگ چه حرف‌هایی در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ یا MWC 2017 برای گفتن خواهد داشت.

منبع:زومیت

204/200

کد خبر: 714395

وب گردی

وب گردی