آقا کیشی:  کنگره سراسری شهدای فاوا(مخابرات) دفاع مقدس دوم دیماه برگزار می شود

رییس اداره فاوای ستاد کل نیروهای مسلح در نشست خبری از برگزاری نخستین کنگره سراسری شهدای فناوری ارتباطات و اطلاعات (مخابرات) دفاع مقدس در تاریخ دوم دیماه در تهران خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سردارسرتیپ پاسدار محمد آقا کیشی رییس اداره فاوای ستاد کل نیروهای مسلح در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اعلام خبر برگزاری کنگره سراسری شهدای فاوا در تاریخ دوم دی ماه در فرهنگسرای بهمن تهران اظهار کرد:در حاشیه برگزاری این کنگره ،نمایشگاهی به منظور نمایش بصری فعالیت های فاوا در دوران دفاع مقدس برپا شده و در این نمایشگاه صحنه هایی از رشادتهای شهدای والامقام این عرصه به نمایش در می آید.
وی افزود این نمایشگاه از امروز آغاز به کار کرده و تا روز جمعه نیز دایر می باشد.
سردار آقاکیشی با بیان اینکه مخابرات در دوران دفاع مقدس بیش از 6500 شهید را تقدیم کرده است، گفت: این کنگره با محوریت ستاد کل نیروهای مسلح و با حضور بخشهای مختلف اعم از ارتش، سپاه ، بسیج ،بخش هایی ازنیروی انتظامی و وزارت دفاع ونیزوزارت ارتباطات و فن آوری اطلاعات برگزار می شود.
رییس اداره فاوای ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری این کنگره گفت: ذکر رشادتهای شهدای فاوا به عنوان بخشی از شهدای دوران دفاع مقدس، تبیین نقش نقش مخابرات در دوران دفاع مقدس و نیز گزیده ای از اقدامات شاخص مخابرات در دوران جنگ تحمیلی از اهداف برگزاری کنگره سراسری شهدای فاوا(مخابرات) دفاع مقدس است.
وی با بیان اینکه میهمانان این کنگره خانواده های شهدای فاوا هستند، گفت: در این کنگره علاوه بر ۱۱۴ خانواده شهید شاخص فاوا ، جمعی از پیشکسوتان این عرصه و یادگاران دوران دفاع مقدس و مقامات و مسئولان لشکری و کشوری،حضور دارند.
سردار آقاکیشی در ادامه تاکید کرد: تلاش داریم به مناسبت برگزاری این کنگره بخش هایی از دستاوردهای مهم فاوا در عرصه افزایش توان دفاعی و نظامی نیروهای مسلح رونمایی و اعلام شود.
رییس اداره فاوای ستاد کل نیروهای مسلح در پایان تصریح کرد :با بیان اینکه در این کنگره از تمبر ویژه کنگره سراسری شهدای فاوا(مخابرات) دفاع مقدس رونمایی می شود .

302/300

کد خبر: 714426

وب گردی

وب گردی