ارایه خدمات مطلوبتر در اورژانس بیمارستانی با بهبود امکانات و اصلاح  ساختار فیزیکی بخش ها

سرپرست  اورژانس کشور گفت: خدمات در اورژانس بیمارستانی با بهبود امکانات و اصلاح ساختار فیزیکی بخش ها مطلوبتر می شود.

به گزارش ایسکانیوز دکتر پیرحسین کولیوند در دومین روز از کنگره تخصصی ساخت بیمارستان و مدیریت منابع و تجهیزات،پانل اختصاصی طراحی و مدیریت اورژانس های بیمارستانی،گفت: در هر جایگاهی که باشیم باید همراه با مدرن شدن تجهیزات خدمات مطلوبتری به مردم و بیماران ارایه دهیم.

وی با بیان اینکه چالش های مختلفی در بخش های اورژانس بیمارستانی وجود دارد،افزود: باید تلاش شود که شاخص های کیفی و اثرگذار این بخش ها تقویت شود.

سرپرست اورژانس کشور عنوان کرد: برنامه ریزی نیروی انسانی،بهبود امکانات و روزامد کردن تجهیزات و ارتقای فرایندها و گردش خدمات در اورژانس و همچنین اصلاح ساختار فیزیکی بخش های اورژانس بیمارستانی مهمترین عوامل موثر در افزایش کیفیت ارایه خدمات در بخش های اورژانس است که در عین حال یکی از مهمترین برنامه های وزارت بهداشت است.

دکترکولیوند گفت : باید تلاش کرد که خطا در عرصه ارایه خدمات سلامت و بهداشت بسیار پایین بیاید و در این راستا می توان امیدوار بود که به نقطه مطلوب رضایتمندی بیماران برسیم.

وی افزود: همچنین افزایش توان علمی و تخصصی پزشکان و پرسنل بخش های اورژانس بیمارستانی نیز باید در ارتقای کیفیت ارایه خدمات در اولویت قرار داشته باشد.
700700

کد خبر: 714433

وب گردی

وب گردی