تسلط ارتش سوریه بر منطقه جنوب غربی تدمر

یگانی از نیروهای ارتش و مسلح سوریه کنترل مناطقی از بخش جنوب غربی شهر تدمر را در اطراف روستای شریفه به دست گرفتند و تلفات و خسارات سنگینی به تروریست ها در بخش تیفور واقع در منطقه شرق حمص وارد کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از خبرگزاری سوریه سانا، یگانی از نیروهای ارتش و مسلح سوریه کنترل مناطقی از بخش جنوب غربی شهر تدمر را در اطراف روستای شریفه به دست گرفتند و تلفات و خسارات سنگینی به تروریست ها در بخش تیفور واقع در منطقه شرق حمص وارد کردند.

یک منبع نظامی اعلام کرد یگان های ارتش در حمله به تجمعات و محورهای تحرک تروریست های وابسته به گروه (تکفیری صهیونیستی) داعش در اطراف روستای شریفه واقع در جنوب غربی تدمر این منطقه را به کنترل خود در آوردند.

نیروهای (به اصطلاح) ائتلاف تحت فرماندهی آمریکا پیش بینی کرده اند به زودی نیروهای سوری کنترل کامل تدمر را به دست خواهند گرفت و تاکید کردند این عملیات به کشته و زخمی شدن ده ها تروریست داعش، انهدام یک خودروی زرهی و موشک انداز و دو خودروی مجهز به سلاح سنگین منجر شد.

یک منبع نظامی نیز اعلام کرد یگان های ارتش تجمعات تروریست های جبهه النصره را در تیر معله، الغنطو، کشتزارهای ابوالعز و عزالدین ، حوش حجو در شمال حمص و روستای تل دو در منطقه الحوله هدف قرار دادند.

جنگنده های سوریه همچنین چهار دستگاه خودرو و دو توپخانه تروریست های داعش را در شمال سد ابو کله و شرق شهر تدمر منهدم کردند.

306/300

کد خبر: 714528

وب گردی

وب گردی