آشنایی با نفرات برتر جشنواره لقمان/ قائمی: حمایت های دانشگاه آزاد اسلامی از پروژه های پژوهشی طی دو سال اخیر بیشتر شده است

مسئول المپیاد دانشجویی دانشکده استهبان در سومین دوره جشنواره لقمان گفت:دانشگاه آزاد اسلامی از پژوهشگران طی دو سال اخیر حمایت های خوبی به عمل آورده است.

زهرا قائمی مدیر گروه رشته مامایی و مسئول المپیاد دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد استهبان در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز بیان کرد:حمایت های دانشگاه آزاد اسلامی از پروژه های پژوهشی طی دو سال اخیر بیشتر شده است و تمرکز کار بر روی کار پژوهش دانشجویی قرار داده شده است.

وی افزود: در واحد دانشگاهی استهبان با توجه به حضور معاونت پژوهشی کارکشته و آکادمیک در حال حاضر دانشجویان و پژوهشگران این واحد دانشگاهی از نظر پژوهشی مشکلی نداشته، به طوریکه من به شخصه دو بار به عنوان پژوهشگر برتر انتخاب شده ام و از طرح ها و مقالات پژوهشگران استقبال شده و در راستای برگزاری کارگاه آموزشی و اعزام دانشجو به مراکز استان همکاری لازم صورت می گیرد.

وی در خصوص فعالیت باشگاه پژوهشگران مرکز استهبان گفت: تیم دانشگاهی ما یک تیم کاملا متعهد و پرکاری هستند و حمایت و پشتیبانی دانشگاه واقعا زیاد بود در ابتدا که دانشجویان را انتخاب و شناسایی کردیم رئیس واحد و معاونت آموزشی و پژوهشی کامل از دانشجویان حمایت کرده به طوریکه چند باز نیاز بود که دانشجو به تهران برود و در تمام این مراحل همه هیات های دانشگاه کنار ما بودند و از دانشجویان حمایت مالی کرده و با برگزاری کارگاه های آموزشی برای دانشجویان هماهنگی داشتند و از اساتید دانشگاه های دیگر نیز برای آموزش دعوت شد.

گفتنی است؛ زهرا قائمی، مدیر گروه رشته مامایی و مسئول المپیاد دانشجویی دانشکده استهبان، کارشناس ارشد رشته مامایی بوده و علاوه بر این در مقطع دکتری رشته بهداشت باروری دانشکده شهید بهشتی تحصیل کرده است. و با توجه به سومین دوره برگزاری جشنواره لقمان، دانشگاه استهبان برای اولین بار در این جشنواره حضور یافت.

205/200

کد خبر: 714532

وب گردی

وب گردی