پایان دوره آموزشی مشترک نشانه‌شناسی دانشگاه میلان و پردیس کیش دانشگاه تهران

مراسم اختتامیه دوره فشرده مشترک نشانه‌شناسی و تعاملات بین فرهنگی دانشگاه پلی‌تکنیک میلان و پردیس کیش در پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، این دوره مشترک که به مدت دو هفته با همکاری دانشگاه پلی‌تکنیک میلان و پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران برگزار شده بود، ۲۵ آذرماه با حضور رییس و برخی از اعضای هیأت رییسه پردیس کیش و همچنین معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش به کار خود پایان داد.

در این مراسم، دکتر منصور خلیلی عراقی، رییس پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران، در سخنانی با تشکر از برگزارکنندگان این دوره گفت که این دوره فشرده به دنبال تفاهم‌نامه منعقدشده بین دانشگاه پلی‌تکنیک میلان ایتالیا و پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران تشکیل شد. وی ابراز امیدواری کرد که برگزاری این دوره‌ها ادامه داشته باشد.

رییس پردیس بین‌المللی کیش، استراتژی بین‌المللی‌شدن را یکی از سه استراتژی مهم دانشگاه تهران عنوان کرد و ارتباط مفید و تعامل با دانشگاه‌های معتبر جهان را در راستای این استراتژی دانست.

هم‌چنین در این مراسم، پرفسور زینگاله، استاد دوره نشانه‌شناسی و سه تن از همکاران ایشان از ایتالیا، در خصوص وضعیت علمی دانشجویان پردیس و رضایت از این دوره و دکتر خداداده، مدیر گروه طراحی صنعتی پردیس، درباره دستاوردها و پروژه‌های دانشجویی حاصل از این دوره سخن گفتند.

در پایان این مراسم، با حضور رییس و معاون بین‌الملل پردیس کیش ضمن تقدیر از پروفسور زینگاله و همکاران ایشان از دانشگاه پلی‌تکنیک میلان، گواهی‌نامه‌های شرکت در دوره به ۵۲ نفر از دانشحویان شرکت کننده اعطاء شد.

201

کد خبر: 714586

وب گردی

وب گردی