حسنی: دشمن با تمام توان برای تضعیف نظام اسلامی تلاش می کند

همایش وحدت حوزه و دانشگاه به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در همایش وحدت حوزه و دانشگاه جمع کثیری از روحانیون، دانشگاهیان، مسئولان اجرایی و دانشگاهی استان حضور داشتند؛ علیرضا حسنی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: سالروز شهادت استاد شهید دکتر مفتح وحدت حوزه و دانشگاه را یکی از دستاورد های ارزشمند اسلام و انقلاب برای کشور عزیزمان دانست در این راستا مطابق تاکیدات رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره)، روحانی و دانشگاهی دو قطب متفکر جامعه بوده و هر گونه تلاش برای تفرقه بین این دو قشر و مقابل هم قرار دادن آنان خیانتی بزرگ محسوب می شود.

دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به ویژه سردار شهید همدانی و قدردانی از بسیج اساتید استان برای برگزاری این جلسه بصیرتی و حضور ارزشمند دانشگاهیان و روحانیون در این همایش تشکر کرد و افزود: از هر اقدامی که تعامل و تفاهم و همکاری و همدلی بین دانشگاهیان و حوزویان را بیشتر نماید استقبال می کنم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: متاسفانه در زمینه تعمیق آموزه های معنوی و فرهنگی به نحو شایسته ای عمل نکرده ایم.

وی افزود: برخی در تلاش هستند خوابمان ببرد و از مسیر منحرف شویم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در ادامه گفت: خوش به حال آن عزیزانی که در حوزه و دانشگاه خوش درخشیدند.

حسنی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد لزوم تعمیق وحدت حوزه و دانشگاه و ضرورت مجاهدت روز افزون آنان برای شتاب حرکت علمی کشور گفت: دشمن برای ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی ما سه شیفته کار می کنند و باید بیش از پیش با بصیرت و آگاهی و همت و کار مضاعف برای پاسداری از آرمانهای متعالی انقلاب شکوهمند اسلامی و دستاورد های ارزشمند آن تلاش کنیم.

گفتنی است؛ در این نشست بصیرتی، حجت الاسلام و المسلمین نوفرستی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سپاه انصار الرضا (ع) در سخنانی با اشاره به ابعاد مختلف هجمه های فرهنگی دشمن بصیرت و همدلی هرچه بیشتر را در دو نهاد متفکر و هدایت گر جامعه (حوزه و دانشگاه )مورد تاکید قرار داد.

در ادامه دیانی رییس بسیج اساتید استان نیز در تبیین اهمیت بسیار زیاد وحدت حوزه و دانشگاه و ضرورت هوشیاری و تلاش برای تعمیق و تحکیم این دستاورد ارزشمند به ایراد سخن پرداخت.

205/200

کد خبر: 714628

وب گردی

وب گردی