یوسف خانی: مرغ ارزان می شود/قیمت ماهی 20 درصد گران شد

رییس اتحادیه مرغ گوشتی گفت: تا پایان هفته نرخ مرغ تغییری نخواهد داشت اما به طور قطع هفته آینده قیمت آن به با کاهش همراه می شود.

مهدی یوسف خانی، رییس اتحادیه مرغ گوشتی در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: نرخ مرغ در روز جاری نسبت به روز گذشته با افزایش 200 تومانی همراه بود و در حال حاضر نرخ این محصول به صورت خرده فروشی 7 هزار و 50 تومان است.

وی گفت: شب یلدا تاثیری بر افزایش قیمت مرغ نداشته، هفته گذشته هم نرخ این محصول افزایش یافت، در این خصوص می توان گفت که افزایش قیمت آن به دلیل کمبود عرضه در بازار است.

یوسف خانی پیش بینی خود از وضعیت قیمت مرغ طی چند روز آتی را اینگونه بیان کرد: تا پایان هفته نرخ مرغ تغییری نخواهد داشت اما به طور قطع هفته آینده قیمت آن به با کاهش همراه می شود و به 6 هزار و 800 تومان خواهد رسید، لازم به ذکر است که قیمت مرغ از 6 هزار و 800 تومان تا 7 هزار و 100 در نوسان است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی درباره قیمت کنونی ماهی در بازارخاطرنشان کرد: طی چند روز گذشته قیمت انواع ماهی تغییر داشته و تا حدودی با افزایش روبرو بوده به نوعی که می توان گفت قیمت این محصول 20 درصد افزایش یافته است.

یوسف خانی در پایان بیان کرد: قیمت تخم مرغ در بازار تغییری نداشته، در حال حاضر قیمت آن کیلویی 4 هزار و 750 تومان و شانه ای 9 هزار و 500 تومان قیمت خورده است.

101/401

کد خبر: 714715

وب گردی

وب گردی