نخستین نمایشگاه خودرو بهمن ماه در مجموعه شهر افتاب برگزار می شود

مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی بین المللی شهر آفتاب گفت: نمایشگاه خودرو ٢۶ تا ٣٠ بهمن ماه در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز ، سید محمد سیدی مدیرعامل مجموعه نمایشگاهی بین المللی شهر آفتاب گفت: پیش از برگزاری نمایشگاه خودرو نمایشگاه های دیگری در تقویم مجموعه شهر افتاب پیش بینی شده است.
وی اظهار کرد: این نمایشگاه در فضایی به مساحت ۵٠ هزار مترمربع برگزار خواهد شد که البته به دلیل احتمال افزایش تعداد شرکت کنندگان ممکن است گسترش یابد.
سیدی با اشاره به حضور ١٠ کشور در این نمایشگاه خاطرنشان کرد: ترکیب شرکت کنندگان خارجی و داخلی کیفیت نمایشگاه را به سمتی سوق خواهد داد که به انتظارات مردم پاسخ داده می شود.
به گفته وی کالاهای مصرفی خودرو نیز در این نمایشگاه ارائه می شود.
سیدی با اشاره به حضور شرکت هایی از جمله مدیران خودرو، رنو، کیا، هیوندا، تویوتا و کرمان موتور در نمایشگاه خودرو تصریح کرد: سایپا و ایران خودرو برای شرکت در نمایشگاه شرایط داخلی و خارجی دارند و حضور یا عدم حضور این ٢ شرکت نهایی نشده است.
وی خاطرنشان کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که اگر کسی در نمایشگاه شرکت نکرد احساس کند از قافله جا مانده است.
مدیرعامل مجموعه نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب درخصوص هزینه غرفه ها گفت: قیمت ها مورد بررسی مجدد قرارگرفت و با توجه به اینکه موضوع قیمت اولویت مجموعه شهرافتاب نیست، قیمت غرفه ها پایین است.
وی افزود: شهرافتاب آماده برگزاری همه نمایشکاه ها است و اگر گفته می شود در ابتدای راه هستیم به معنای عدم آمادگی نیست بلکه اگر خود را با نقطه مطلوب دارای فاصله ندانیم درجا میزنیم.
سیدی با اشاره به تجربه برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرافتاب خاطرنشان کرد: براساس گزارش ها فروش و رضایت در آخرین دوره برگزاری نمایشگاه کتاب نسبت به دوره های قبل بیشتر بوده است.

101

کد خبر: 714769

وب گردی

وب گردی