انتصاب عضو هیأت علمی واحد دهاقان به عنوان سرپرست کمیته بهکاپ استان اصفهان

طی حکمی از سوی بهنام آزاد، رئیس انجمن بهکاپ فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران، پژمان لک زاده، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان به عنوان سرپرست کمیته بهکاپ هیات گلف استان اصفهان منصوب شد.

به گزارش ایسکانیوز، پژمان لک‌زاده دارای مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی است که در حال حاضر علاوه بر عضویت در کادر هیأت علمی، در سمت رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد دهاقان در حال انجام فعالیت است. وی مجری و همکاردر انجام هشت طرح پژوهشی، صاحب یک مقاله علمی پژوهشی و سه کتاب با موضوعات ورزشی است. در زمینه تدریس سابقه 16 سال تدریس دروس تئوری و عملی در کارنامه او به چشم می‌خورد و علاوه بر آن مدرس دوره‌های مختلف ورزشی است و در زمینه اجرایی نیز سه پست اجرایی را در سوابق خود ثبت نموده است.

لازم به ذکر است که رشته ورزشی بهکاپ در سال 1390 توسط بهنام آزاد طراحی، قانون‌نویسی و ثبت گردید و پس از طی مراحل قانونی، فعالیت خود را در سطح استان تهران آغاز نمود و طرح این رشته در سال 1391 جهت فعالیت به وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران ارائه شد و از همان سال با تأیید وزارت ورزش، فعالیت خود را به عنوان یک ساختار رسمی آغاز نمود و در حال حاضر با سبک‌های زیرمجموعه به نام‌های بهکاپ، بهکاپر و بهکاپ ساحلی در تهران و چند استان کشور مشغول به فعالیت است.

سبک‌های مختلف بهکاپ همانند دیگر رشته‌های ورزشی دارای قوانین، تکنیک‌ها و تجهیزات مخصوص به خود می‌باشد و به صورتی طراحی شده‌اند که جهت مسابقات و تمرین‌ها، افراد در رده‌های سنی مختلف و با هر نوع قوای جسمانی می‌توانند به فعالیت در این سبک‌ها بپردازند و از فواید آن بهره جویند. بهکاپ را می‌توان در اماکن گوناگون از جمله کف‌پوش‌های ورزشی، زمین‌های چمن و ساحلی و روی کلیه سطوح مسطح در فضاهای روباز یا سرپوشیده انجام داد.

200

کد خبر: 714781

وب گردی

وب گردی