امضای تفاهم نامه ایمیدرو با موسسه تحقیقات معدنکاری بِیجینگ چین

ایمیدرو با موسسه تحقیقات معدنکاری و متالورژی بِیجینگ (BGRIMM) چین تفاهم نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از شاتا از ایمیدرو؛ مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران به نمایندگی از ایمیدرو ، در بازدید رئیس هیات عامل ایمیدرو و هیات همراه، با موسسه تحقیقات معدنکاری بِیجینگ چین تفاهم نامه همکاری منعقد کرد.
براساس این گزارش ؛ این تفاهم نامه همکاری در زمینه های «آموزش نیروی انسانی»، «همکاری در اجرای طرح تحقیقاتی و پژوهشی» و «اجرای مطالعات فرآوری و مهندسی به صورت موردی» در 5 سال اجرا خواهد شد.
موسسه تحقیقات جامع معدنکاری و متالورژی بیجینگ، یک موسسه دولتی است که 1956 در شهر پکن تاسیس شده است. این موسسه از ابتدا، بر روی استفاده و کاربرد جامع منابع معدنی تمرکز دارد و در زمینه فرآوری کانی های پیچیده و مشکل فعالیت کرده است و اکنون به عنوان تامین کننده فناوری و محصولات در زمینه معدنکاری، انفجارهای صنعتی، فرآوری مواد معدنی، متالورژی فلزات غیرآهنی، تجهیزات فرآوری و معرف ها و نیز ارائه دهنده خدمات ارزیابی منابع، ممیزی فنی و عیب یاب، توسعه فرآیند، مطالعات امکان سنجی، طراحی مهندسی وغیره فعالیت می کند.
این موسسه 3 هزارو 800 کارمند دارد و مرکز تحقیقات و توسعه آن دارای 11 بخش است و 2 شرکت عمومی ثبت شده ، 14 شرکت وابسته و یک دفتر در شیلی دارد.

402

کد خبر: 714855

وب گردی

وب گردی