برگزاری کارگاه آموزش نقل و انتقالات  ویژه دانشگاه آزاد اسلامی

کارگاه آموزش نقل و انتقالات ویژه دانشگاه آزاد اسلامی استان های بوشهر و خوزستان با حضور معاونین دانشجویی فرهنگی واحدها به میزبانی واحد دزفول برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، بر اساس این گزارش عباس هاشمی، مدیرکل نقل و انتقالات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مدرس این کارگاه، با توضیح شیوه نامه جدید نقل و انتقالات دانشجویی گفت: شیوه نامه جدید به مراتب کامل تر از شیوه نامه قبلی نقل و انتقالات دانشجویی است و مواردی همچون مهمانی دانشجوهای دکتری از طریق جدول هم ترازی، مهمانی و انتقال فرزندان و کارکنان اعضای هیات علمی، مهمانی جانبازان 10 درصد و بالا از جمله مواردی است که در آیین نامه جدید لحاظ شده است.

وی در ادامه با توضیح و نکات مهم در مورد سامانه منادا افزود: سامانه منادا سایت نقل و انتقالات دانشجویی است و در زمان معین برای ثبت نام داوطلبان فعال شده و اگر انتقالی بدون ثبت درخواست و موافقت انجام شود مدارک ارسالی متقاضی در هر مرحله از تحصیل لغو و مطابق با آیین‌نامه انضباطی دانشجویی صدور رأی انجام می شود.

شایان ذکر است؛ زمان دقیق نقل و انتقالات دانشجویی از تاریخ ۲۰ آذر لغایت ۵ دی ماه می باشد و نقل و انتقالات دانشجوئی صرفا از طریق سامانه منادا به آدرس اینترنتی www.minada.iau.ir انجام می شود.

205/200

کد خبر: 714866

وب گردی

وب گردی