برگزاری هفدهمین  سمینار فیزیوتراپی تخصصی ستون فقرات

هفدهمین سمینار فیزیوتراپی تخصصی ستون فقرات برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر فرهاد آزادی دبیر علمی هفدهمین سمینار فیزیوتراپی تخصصی ستون فقرات با اعلام این خبر گفت : در امتداد وظیفه خطیر جامعه پزشکی بطور اعم و جامعه فیزیوتراپی کشور بطور اخص در قبال حفظ و ارتقاء سلامت آحاد مردم و با امعان نظر به این مهم که سلامت نیروی انسانی زیر بنای توسعه هر کشوری می باشد و در راستای بیان تازه های علمی ، مبادله تجربیات و تجدید اطلاعات هفدهمین سمینار فیزیوتراپی تخصصی ستون فقرات در تاریخ های هشتم و نهم دی ماه 1395 در سالن همایش شهید احمدی روشن دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی به آدرس تهران ، اوین ، بلوار دانشجو، خیابان کودکیار برگزار می گردد.
وی گفت : این سمینار توسط دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی و با حمایت انجمن فیزیوتراپی ایران ، مجمع خیرین سلامت کشور ، سازمان نظام پزشکی کشور و سازمان بهزیستی کشور برگزار می گردد.
آزادی محورهای مورد بحث این سمینار را شامل: 1. تشریح بالینی 2. پاتوبیومکانیک 3. پاتوکینزیولوژی 4. نوروفیزیولوژی حرکت و ثبات 5. ارزیابی عملکردی 6. تشخیص های افتراقی 7. ارزیابی پاسچر و بالانس 8. ارگونومی 9. پیشگیری از آسیب های شغلی- ورزشی و 10. روش های درمانی اعم از : مانیپولاسیون ، موبیلیزاسیون ، کشش ، تمرین درمانی ، الکتروتراپی و دیگر روشهای درمانی برشمرد .
وی اظهار داشت :در این سمینار کلیه همکاران فیزیوتراپیست ، کاردرمانگر ، ارتوپدی فنی ، ارگونومی و متخصصین ارتوپدی ، مغز و اعصاب ، طب فیزیکی و توانبخشی و پزشکان عمومی و پزشکان عمومی شاغل در طرح پزشک خانواده می توانند شرکت کنند و این سمینار دارای امتیاز بازآموزی می باشد.
وی ادامه داد : در حاشیه سمینار ، نمایشگاه تجهیزات پزشکی و توانبخشی و کارگاههای آموزشی هم برگزار خواهد شد و
همکارانی که مایل به شرکت و ثبت نام در سمینار می باشند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی می توانند به سایت اینترنتی سمینار به آدرس Http://sspt.uswr.ac.irمراجعه نموده و یا با شماره تلفن دبیرخانه سمینار 02122180039 یا شماره همراه 09122573865 تماس حاصل فرمایند.
در پایان دکتر آزادی ، ضمن دعوت همه همکاران جامعه پزشکی به شرکت در سمینار مزبور و با بیان این نکته که این سمینار از بسیاری ازمجامع علمی داخل و خارج کشور پذیرش مقاله داشته است اظهار امیدواری کرد که در سایه همدلی و همکاری جامعه پزشکی شاهد ارتقاء هرچه بیشتر سلامت مردم باشیم.

701/700

کد خبر: 714871

وب گردی

وب گردی