در آلمان می‌توانید به‌جای خرید بلیط اتوبوس ویدئوهای تبلیغاتی تماشا کنید

به‌تازگی یک شرکت آلمانی اپلیکیشن جالبی را به نام WelectGO منتشر کرده که به مردم شهر دوسلدورف امکان گرفتن بلیت رایگان اتوبوس یا مترو را می‌دهد.

به گزارش ایسکانیوز، کاربران برای گرفتن این بلیت رایگان، باید ویدئوهای تبلیغاتی داخل برنامه را تماشا کرده و هر کدام از این تبلیغات در حدود 20 ثانیه است. روال کار به این صورت است که ابتدا برنامه را در دستگاه خود دانلود کرده و بلیتی که می‌خواهید را انتخاب و از بین چهار ویدئوی تبلیغاتی که برایتان نمایش داده می‌شود یکی را انتخاب کرده و آن را تماشا می‌کنید. بعد از پایان کار، یک بلیت رایگان برای مسیری که در برنامه انتخاب کرده‌اید را دریافت خواهید کرد. آسان به نظر می‌رسد نه؟

مؤسس شرکت این برنامه آقای Philipp Dommers، گفته که انتظار داشت تا پایان سال حدود 1000 نفر از این برنامه استفاده کرده و یک بلیت رایگان اتوبوس یا مترو را بگیرند که معمولاً حدود 2.70 دلار هزینه دارد. در کمال شگفتی، میزان استفاده از این برنامه از حد انتظار به‌ شدت فراتر رفته و تابه‌حال بیش از 20000 نفر از این برنامه برای گرفتن یک بلیت رایگان استفاده کرده‌اند.

هم‌اکنون بزرگ‌ترین چالش این کمپانی همکاری با تبلیغ‌کننده‌های بیشتر است تا بتواند پاسخگوی حجم بالای درخواست بلیت‌ها باشد. هر تبلیغ‌کننده می‌تواند انتخاب کند که تبلیغش چند بار برای کاربران نمایش داده شود. پس اگر شخصی به‌صورت مکرر از برنامه استفاده کند، در صورت آماده نبودن تبلیغ‌های دیگر ممکن است قادر به دریافت یک بلیت رایگان دیگر نباشد.

با توجه به میزان بالای تقاضا، مشخصاً اپلیکیشن WelectGO به محبوبیت زیادی در بین مسافران درون‌شهری دست‌ یافته است. حالا کمپانی این برنامه می‌خواهد سرویس خود را به دیگر شهرهای آلمان و حتی دیگر کشورها گسترش دهد. هلند اولین کشور خارجی خواهد بود که WelectGO در آن آغاز به کار می‌کند.

منبع: فارنت

205/200

کد خبر: 714932

وب گردی

وب گردی