لزوم استفاده از روش تفکر دراز مدت برای مدیران

چیت‌چیان گفت: در حال حاضر، تفکر درازمدت از اصول مدیریت در جهان توسعه یافته شده و ما نیز می‌بایست در تصمیم گیری‌های خود این اصل را همواره مدنظر داشته باشیم.

به گزارش ایسکانیوز،حمید چیت‌چیان وزیر نیرو در جمع مدیران ارشد برق کشور گفت: مدیران وزارت نیرو به‌ویژه در حوزه برق باید از این تفکر که دائماً بایستی به‌دنبال امور روزمره و برنامه‌های کوتاه‌مدت بود، فاصله بگیرند.

چیت‌چیان ادامه داد: در حال حاضر، تفکر درازمدت از اصول مدیریت در جهان توسعه یافته شده و ما نیز می‌بایست در تصمیم گیری‌های خود این اصل را همواره مدنظر داشته باشیم.

وزیر نیرو گفت: امروز در بحث توسعه برق و انرژی توجه به اولویت‌های آینده از جمله توسعه حمل و نقل برقی، تأمین نیاز کل انرژی مصرفی ساختمان‌ها از صنعت برق و همچنین بحث ذخیره سازی انرژی و ... از جمله برنامه‌های درازمدت و مؤثر برای توسعه این صنعت است.

وی اظهار داشت: مشغولیت به امور روزمره و حل مسائل مانند تامین پیک تابستان مسلماً بسیار مهم است؛ اما موردی که باعث ایجاد روند صعودی صنعت برق در طولانی مدت خواهد شد، توجه به روندها و تکنولوژی‌های آینده در این صنعت است.

چیت‌چیان گفت: حرکت نکردن به سمت روندهای پیشرو موجود در این صنعت، باعث خواهد شد تا تحول بنیادی در این صنعت صورت نگیرد و آنچنان که باید اقتصاد مقاومتی در این صنعت شکوفا نشود.

402/101

کد خبر: 714954

وب گردی

وب گردی